Μικρά ή μεγάλα είναι πολλά (μερικές φορές πάρα πολλά) αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και δεν πρέπει να χάσουμε. Στο On my radar αυτής της εβδομάδας, θα βρείτε όλα τα lifestyle νέα που πρέπει να ξέρετε και εκδηλώσεις που δεν πρέπει να χάσετε! Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, στο On my radar Fashion & Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion & beauty νέα και λανσαρίσματα.
Η WONDR και η Mattel ανακοινώνουν το νέο “Barbie: The Dream Experience” στο Άμστερνταμ, προσκαλώντας τους επισκέπτες σε ένα νοσταλγικό ταξίδι στον κόσμο της Barbie

Σε έναν πολυθεματικό χώρο 2.000 τ.μ., οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν την απόλυτη διαδραστική εμπειρία και να ταξιδέψουν στον κόσμο της πιο εμβληματικής κούκλας, με θεματικούς χώρους και αγαπημένα παιχνίδια σε φυσικό μέγεθος, κατάστημα με αποκλειστικά προϊόντα Barbie και ένα θεματικό καφέ. Το WONDR Experience Amsterdam, ο πρώτος καλλιτεχνικός πολυχώρος διασκέδασης για ενήλικες στο Άμστερνταμ, και η Mattel, μία από τις κορυφαίες εταιρείες παιχνιδιών και οικογενειακής ψυχαγωγίας παγκοσμίως, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παρουσιάσουν το Barbie™: The Dream Experience, ένα ταξίδι αφιερωμένο στα πάνω από 65 χρόνια ιστορίας της πιο δημοφιλούς κούκλας στον κόσμο. Η συνεργασία αυτή δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να περιηγηθούν σε εντυπωσιακούς, διαδραστικούς θεματικούς χώρους εμπνευσμένoυς από τις πιο εμβληματικές Barbie® κάθε δεκαετίας. Με θεματικές ζώνες και αντίγραφα αλησμόνητων παιχνιδιών από το 1959 έως σήμερα σε πραγματικό μέγεθος, η εμπειρία υπόσχεται χαρά και συγκίνηση για όλες τις ηλικίες, αποτελώντας μια αξέχαστη γιορτή της διαχρονικής κληρονομιάς της Barbie.
Οι επισκέπτες θα περιηγηθούν σε δώδεκα θεματικές ζώνες, καθεμία αφιερωμένη σε μια εμβληματική εποχή: από την «πτήση στο φεγγάρι» με έναν ρετρο-φουτουριστικό πύραυλο που τιμά την Barbie Αστροναύτη της δεκαετίας του ’60, μέχρι την παραλία της Καλιφόρνια με το πνεύμα του flower-power και την Malibu™ Barbie των ’70s, αλλά και ένα ρετρό κομμωτήριο εμπνευσμένο από την Totally Hair™ Barbie της δεκαετίας του ’90 — τη Barbie με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία.
Τα highlights της εμπειρίας περιλαμβάνουν αντίγραφα των διάσημων οχημάτων της Barbie, όπως το αυτοκίνητο, το σκάφος, το Dream Camper™ και το snowmobile, σε φυσικό μέγεθος δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τα ανακαλύψει. Το ταξίδι ολοκληρώνεται με το θεαματικό Barbie DreamHouse™ σε πραγματικό μέγεθος, ένα αποκλειστικό κατάστημα προϊόντων Barbie και ένα θεματικό καφέ, που κάνουν αυτή την εμπειρία πραγματικά αξέχαστη για μικρούς και μεγάλους.
Το Hard Rock Cafe Athens στηρίζει τον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από την 26η καμπάνια PINKTOBER® – Το Hard Rock Cafe Athens, για ακόμα μία χρονιά, τιμά εμπράκτως τον Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού μέσα από την 26η καμπάνια PINKTOBER® της Hard Rock International

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, το Hard Rock Cafe Athens προσκαλεί την τοπική κοινότητα και τους επισκέπτες του να γίνουν μέρος μιας εμπειρίας που ενώνει τη μουσική, την ψυχαγωγία και την κοινωνική προσφορά. Κάθε δράση είναι ένα μήνυμα ενδυνάμωσης και ταυτόχρονα μια ευκαιρία να στηρίξουμε έναν σκοπό που αφορά όλους μας:
- Pinktober DJ Sets (07 & 21 Οκτωβρίου): Η DJ Ιωάννα Μπρατσολιά δίνει τον ρυθμό με δύο μοναδικά sets αφιερωμένα στη γυναικεία δύναμη.
- Pinktober Merchandise: Η ειδική συλλογή είναι διαθέσιμη στο Rock Shop για όλο τον Οκτώβριο, με μέρος των εσόδων ενισχύει το φιλανθρωπικό έργο του Hard Rock Heals Foundation®, αφιερωμένο στην ενημέρωση και την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού.
Στο πλαίσιο της σταθερής στήριξης σε αυτόν τον αγώνα, η ομάδα του Hard Rock Cafe Athens βρέθηκε στο πλευρό του Συλλόγου Άλμα Ζωής, συμμετέχοντας με χιλιάδες ακόμα δρομείς στο Greece Race for the Cure®, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός ενάντια στον καρκίνο του μαστού. «Πρόκειται για μία ασθένεια που αφορά χιλιάδες γυναίκες και τις οικογένειές τους στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Στο Hard Rock Cafe Athens πιστεύουμε στη δύναμη της κοινότητας. Και μέσα από το Pinktober έχουμε την ευκαιρία να ενώσουμε φωνές, να μοιραστούμε εμπειρίες και να συμβάλουμε έμπρακτα στην ενημέρωση, την πρόληψη και την έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού. Είμαστε περήφανοι που κάθε χρόνο συμμετέχουμε ενεργά σε αυτόν τον αγώνα», δήλωσε ο Σταμάτης Τσαμτσουκάκης, Γενικός Διευθυντής του Hard Rock Cafe Athens. Η καμπάνια PINKTOBER® υλοποιείται διεθνώς σε Hard Rock Cafes, Hotels & Casinos, με πρωτοβουλίες που περιλαμβάνουν θεματικά events, ειδικές συλλογές προϊόντων, μουσικές εμπειρίες και συνεργασίες με οργανισμούς που δίνουν μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Από την έναρξή της, έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 13 εκατομμύρια δολάρια για έρευνα και υποστήριξη.
Η ZeniΘ έδωσε τη δική της «ενέργεια» στο Greece Race for the Cure® – Χιλιάδες βήματα με έναν κοινό στόχο: την πρόληψη, την ευαισθητοποίηση και την ενδυνάμωση απέναντι στον καρκίνο του μαστού

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ZeniΘ υποστήριξε το Greece Race for the Cure®, μία από τις κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις για κοινωνικό σκοπό στην Ευρώπη, με στόχο την πρόληψη και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. Ο συμβολικός αγώνας που πραγματοποιήθηκε στις 27 & 28 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο Μέγαρο, διοργανώθηκε από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) και με την υποστήριξη του Think Pink Europe®.
Με τη συμμετοχή περισσότερων από 60.000 δρομέων και περιπατητών, το φετινό Greece Race for the Cure® έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα δύναμης, ενότητας και αλληλεγγύης, υπενθυμίζοντας σε όλους τη σημασία της πρόληψης. Η καρδιά της διοργάνωσης, χτύπησε δυνατά την Κυριακή, με τη διεξαγωγή του αγώνα δρόμου 5χλμ και του περίπατου των 2χλμ και με απομακρυσμένη συμμετοχή από όλη την Ελλάδα, με τους χιλιάδες συμμετέχοντες να ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό. Η ΖeniΘ έδωσε τη δική της «ενέργεια» στο Χωριό των Υποστηρικτών και τις δύο ημέρες της διοργάνωσης, προσκαλώντας επισκέπτες και δρομείς να συμμετέχουν σε ξεχωριστές ενημερωτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Στο περίπτερο της ΖeniΘ, μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία, να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό «Elevate your home Part 2», να παίξουν και να κερδίσουν δώρα. Παράλληλα, η ΖeniΘ Running Team έδωσε δυναμικό «παρών» στον αγώνα, υποστηρίζοντας με το δικό της τρόπο την προσπάθεια της διοργάνωσης.
Στο πλαίσιο του «Health Promotion Day», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παράλληλες δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού και να συμμετέχουν σε ποικίλες δραστηριότητες με βασικό μήνυμα την προαγωγή της υγείας και της άσκησης όπως sessions γυμναστικής και workshops για μικρούς και μεγάλους. Με τη συμμετοχή της στο Race for the Cure®, η ΖeniΘ επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά τη δέσμευσή της να βρίσκεται στο πλευρό της κοινωνίας, ενισχύοντας δράσεις που προάγουν την υγεία, την πρόληψη και την ενδυνάμωση.
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ: Σταθερός Υποστηρικτής του Greece Race for the Cure®

Για ακόμη μια χρονιά, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ βρέθηκε στο πλευρό του Greece Race for the Cure®, της σπουδαίας διοργάνωσης τουΠανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», που πραγματοποιήθηκε στις 26 & 27 Σεπτεμβρίου, με σημείο εκκίνησης το Ζάππειο Μέγαρο. Με χιλιάδες δρομείς και περιπατητές να συμμετέχουν ενεργά, η διοργάνωση μετέτρεψε το κέντρο της Αθήνας σε μια μεγάλη γιορτή ζωής, αισιοδοξίας και ενότητας, υπενθυμίζοντας σε όλους τη σπουδαιότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Με συνέπεια και σταθερή παρουσία, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, υποστήριξε για 11η χρονιά ως χορηγός ενυδάτωσης, τον μεγαλύτερο αγώνα ενημέρωσης και πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας στους συμμετέχοντες δροσιά, ενυδάτωση και αναζωογόνηση. Πέρα όμως από την πρακτική στήριξη, η συμβολή του ΖΑΓΟΡΙ αποτυπώνει τη σταθερή δέσμευσή του να ενισχύει δράσεις που μετατρέπουν το μήνυμα σε πράξη, δημιουργώντας ουσιαστικό και θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.
Η Beverage World υποστηρίζει και φέτος το Greece Race for the Cure

Με υπερηφάνεια και αίσθημα ευθύνης, η Beverage World συμμετείχε για 2η συνεχόμενη χρονιά ως χορηγός στον 17ο αγώνα–θεσμό “Greece Race for the Cure”, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα ελπίδας, αλληλεγγύης και πρόληψης. Στελέχη της Beverage World έλαβαν μέρος στον συμβολικό αγώνα και περίπατο, υπογραμμίζοντας την προσήλωση της εταιρείας σε πρωτοβουλίες που καλλιεργούν την ελπίδα, ενδυναμώνουν την κοινωνία και στηρίζουν τις γυναίκες.
Ως χορηγός, η Beverage World προσέφερε και φέτος στους δρομείς μια δροσερή και απολαυστική εκδοχή του ιταλικού καφέ, παραχωρώντας 1.000 τεμάχια Lavazza Ready to Drink (RTD), ενώ προχώρησε σε μια συμβολική χρηματική δωρεά προς τον οργανισμό, με στόχο να στηρίξει τις δράσεις του για ενημέρωση, έρευνα και ενδυνάμωση των γυναικών που το έχουν ανάγκη. Η συμμετοχή της Beverage World στον αγώνα–θεσμό αναδεικνύει τη διαχρονική δέσμευσή της στην κοινωνική προσφορά και στην ενεργή στήριξη δράσεων που προάγουν την υγεία, την αλληλεγγύη και την πρόληψη.
Η Samsung Electronics Hellas υποστήριξε το Greece Race for the Cure® 2025 – Η εταιρεία συμμετείχε στο φετινό Greece Race for the Cure®, στηρίζοντας τον αγώνα με μια εκπληκτική εμπειρία ευεξίας και τεχνολογίας

Η Samsung Electronics Hellas αποτέλεσε περήφανος υποστηρικτής του Greece Race for the Cure® 2025, της διοργάνωσης του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Η Samsung Electronics Hellas, ένωσε τις δυνάμεις της με τη διοργάνωση δημιουργώντας το Health Lab Corner. Μέσω της Samsung τεχνολογίας, οι επισκέπτες του corner, μέτρησαν τα αντιοξειδωτικά στον οργανισμό τους, την ανάλυση της σωματικής τους σύστασης, καθώς και τα επίπεδα του άγχους τους, αξιοποιώντας το Galaxy AI και One UI. Στο Samsung booth πρωταγωνίστησε το επιβλητικό Galaxy Watch8, το λεπτότερο Samsung Galaxy Watch μέχρι σήμερα σε 40mm Και 44mm που προσφέρει μια ολιστική εμπειρία φυσικής κατάστασης, από την προπόνηση μέχρι και τον ύπνο. Παράλληλα, στο photobooth της εταιρείας, όσοι ήθελαν κράτησαν την ανάμνηση της συμμετοχής τους αξιοποιώντας το νέο Galaxy Flip7, με κάμερα υψηλής ανάλυσης 50 MP. Η Samsung Electronics Hellas στήριξε την διοργάνωση με στόχο να υποστηρίξει τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, να συμμετέχει στην μεγάλη κοινότητα αλληλεγγύης του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής» και να μεταδώσει πως η τεχνολογία μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση.
Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού στο φετινό Greece Race for the Cure®

Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η Purina® συμμετείχε στο Greece Race for the Cure®, ενισχύοντας την προσπάθεια ευαισθητοποίησης και στήριξης στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Ως χορηγός των Pet Runners, η Purina® έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες και τους τετράποδους φίλους τους να τρέξουν μαζί για έναν σημαντικό σκοπό σε έναν αγώνα που φέτος συγκέντρωσε 60.322 συμμετoχές. Ειδικά διαμορφωμένα Pet Stops τοποθετήθηκαν στο προαύλιο του Ζαππείου και κατά μήκος της διαδρομής, προσφέροντας ξεκούραση και ενυδάτωση στους τετράποδους δρομείς. Παράλληλα, το περίπτερο της Purina® υποδέχθηκε τους συμμετέχοντες και διέθεσε 7.000 δείγματα Purina® snacks για σκύλους και γάτες, ώστε τα κατοικίδιά τους να απολαύσουν λαχταριστές λιχουδιές μετά τον αγώνα.
Η Βάσια Κατσογιάννη, Group Brand Manager της Nestlé Purina® PetCare για την Ελλάδα, δήλωσε, «Στην Purina® πιστεύουμε στον δεσμό ανθρώπου και κατοικίδιου. Το Greece Race for the Cure® μάς δίνει κάθε χρόνο την ευκαιρία να το αποδεικνύουμε με πράξεις, τρέχοντας μαζί με τους τετράποδους φίλους μας για έναν τόσο σημαντικό σκοπό. Το μήνυμα που στέλνουμε είναι σαφές και δυνατό: η πρόληψη μπορεί να σώσει ζωές!» Η Purina® συνεχίζει να στηρίζει δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι κάθε πρωτοβουλία μπορεί να συμβάλλει στην ευημερία των ανθρώπων και των ζώων, εμπνέοντας παράλληλα κοινότητες να δράσουν για έναν καλύτερο κόσμο για όλους.
Οι «Μαγευτικές Μελωδίες από την Ελλάδα και τον Πόντο» συγκίνησαν περισσότερους από 1.700 θεατές στην Πλατεία Σουρμένων στο Ελληνικό

Την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου, στην Πλατεία Σουρμένων στο Ελληνικό, η LAMDA και το The Ellinikon, σε συνεργασία με την Ένωση Ποντίων Σουρμένων και τον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, ένωσαν την ποντιακή ψυχή με την ελληνική μουσική παράδοση, σε μια μοναδική γιορτή συγκίνησης, μνήμης και πολιτισμού που έφερε κοντά πάνω από 1.700 ανθρώπους. Η εκδήλωση ανέδειξε τη βαθιά σχέση του τόπου με τον ποντιακό ελληνισμό και τις ζωντανές του παραδόσεις, που εξακολουθούν να συγκινούν και να εμπνέουν. Η πλατεία πλημμύρισε από ήχους, φως και χειροκροτήματα, ξυπνώντας μνήμες και μεταφέροντας το κοινό σε ένα μουσικό ταξίδι που ξεκίνησε από τον Πόντο και αγκάλιασε ολόκληρη την Ελλάδα. Στη σκηνή, οι διεθνώς καταξιωμένοι Κωνσταντίνος και Ματθαίος Τσαχουρίδης έδωσαν τον παλμό με την ποντιακή λύρα, σύμβολο της ψυχής του ποντιακού πολιτισμού. Η δύναμη των ερμηνειών τους συνάντησε στο πιάνο τον συνθέτη Γιάννη Χριστοδουλόπουλο και τις εκφραστικές φωνές της Ζωής Παπαδοπούλου και του Γιώργου Ντάβλα, σε μια ξεχωριστή βραδιά που ένωσε παλιούς και νέους ήχους. Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η εμφάνιση του χορευτικού συγκροτήματος της Ένωσης Ποντίων Σουρμένων. Με κάθε βήμα και κάθε χορευτική φιγούρα, το κοινό ένιωσε τη δύναμη της συλλογικής μνήμης του ποντιακού πολιτισμού.
Ήταν όλοι εκεί! Grand Opening Party για το νέο κατάστημα της γνωστής αλυσίδας “Mini Stop Kiosk” στη Γλυφάδα!

Πλήθος επώνυμων προσωπικοτήτων από τον καλλιτεχνικό, τηλεοπτικό, δημοσιογραφικό και επιχειρηματικό χώρο έδωσαν το “παρών” στο καινούργιο convenience store “Mini Stop Kiosk” στη Γλυφάδα (Δημητρίου Γούναρη 168). Ο ιδιοκτήτης και επιχειρηματίας Θεοδόσης Νικολάου, μαζί με την ομάδα του, καλωσόρισαν τους καλεσμένους στο νέο, καινοτόμο κατάστημα, που έχει κερδίσει τη σταθερή προτίμηση του κοινού, επιβεβαιώνοντας την αναπτυξιακή πορεία της αγαπημένης αλυσίδας “Mini Stop Kiosk” σε πολλά κομβικά σημεία της Αττικής.
Το σύγχρονο convenience store, που λειτουργεί 24/7, συνδυάζει μοντέρνα αισθητική με ποιοτικό καφέ, τρόφιμα, μεγάλη ποικιλία σε snacks, κάβα και καπνικά. Επίσης, διαθέτει είδη ατομικής φροντίδας και υγιεινής, πάντοτε με γρήγορη εξυπηρέτηση και προσιτές τιμές, αποτελώντας το νέο στέκι για όσους αναζητούν μια στάση που τα έχει όλα! Η δυναμική ελληνική αλυσίδα “Mini Stop Kiosk”, που αριθμεί ήδη 23 καταστήματα, συνεχίζει την ανάπτυξή της με στόχο την πανελλαδική επέκταση μέσω franchise, ενώ το 24ο κατάστημα ανοίγει σύντομα στο κέντρο της Αθήνας. Με το motto «Η στάση που τα έχει όλα», το “Mini Stop Kiosk” ξεχωρίζει όχι μόνο για τις υπηρεσίες του, αλλά και για τις πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, εδραιώνοντας τη θέση του ως ένα από τα πιο ανερχόμενα brands convenience στην Ελλάδα.
Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Φιλανθρωπίας, τα “Bread Factory” διοργάνωσαν ένα μοναδικό charity event, στηρίζοντας το έργο του Κέντρου Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, «Όλοι Εμείς Μαζί» !

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Φιλανθρωπίας και σε κλίμα ιδιαίτερης χαράς και συγκίνησης τα “Bread Factory”, πραγματοποίησαν ένα ξεχωριστό Charity Event, στηρίζοντας το έργο του Κέντρου Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, «Όλοι Εμείς Μαζί». Charity Ambassador της βραδιάς ήταν, η πάντα ευαισθητοποιημένη παρουσιάστρια, Ζήνα Κουτσελίνη που έχει ενεργό ρόλο στην εκούσια παροχή βοήθειας. Τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία υποστήριξε και πλήθος προσωπικοτήτων του καλλιτεχνικού χώρου αλλά και εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού γίγνεσθαι. Η Πρόεδρος του Κέντρου Διημέρευσης “Όλοι Εμείς Μαζί”, κ. Αφροδίτη Φαρμάκη ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη κ. Παναγιώτη Δημητρόπουλο και όλο το επιτελείο του “Bread Factory” για την τόσο σημαντική πρωτοβουλία τους.
Το Κέντρο «Όλοι Εμείς Μαζί» έχει ως αποστολή να βοηθά τα άτομα με αναπηρίες να αναπτύσσουν τις δεξιότητες τους, να ενισχύουν την κοινωνική τους ένταξη και να αποκτούν αυτοπεποίθηση και ανεξαρτησία. Απευθύνεται σε άτομα άνω των 14 ετών που αντιμετωπίζουν σωματικές ή ψυχολογικές δυσκολίες, αλλά και τις οικογένειες τους. Μέσα από προγράμματα και δράσεις, το Κέντρο «Όλοι Εμείς Μαζί»συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και στην ομαλή κοινωνική τους ένταξη. Τα «Bread Factory» είναι σύγχρονοι χώροι, που συνδυάζουν bakery, patisserie, gelateria, coffee corner, restaurant, salad bar και delicatessen, λειτουργώντας αδιάκοπα 24 ώρες το 24ωρο, όλο τον χρόνο. To δίκτυο καταστημάτων των «Bread Factory» επεκτείνετε σε πολλά σημεία της Αττικής και όχι μόνο. Έχουν γίνει ήδη σημείο αναφοράς τόσο στην καθημερινότητα των καταναλωτών όσο και στην βελτίωση της, συμμετέχοντας σε δράσεις και ενέργειες που πρωτοστατεί ο άνθρωπος. Στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθιέρωσαν το #FOODFORTHOUGHT, μια σειρά απο φιλανθρωπικές ενέργειες, δείχνοντας την ισχυρή τους υποστήριξη σε κοινωνικά θέματα, ενώ έχουν ήδη βοηθήσει στην ενίσχυση δεκάδων ιδρυμάτων και οργανισμών, όπως το νοσοκομείο παίδων”Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ’’, το “Μ.Α.μ.Α”, τα “ΚΑΠΗ Αμαρουσίου”, το Κέντρο Ειδικής Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες “Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α”, τον Σύλλογο Τυφλών ”ΦΑΡΟΣ’’, το “Χριστοδούλειο Ορφανοτροφείο” κ.ά καιθα συνεχίσουν να συμβάλλουν ενεργά σε δράσεις για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Δείπνο του MDA Ελλάς στο Παλαιότερο Σπίτι της Αθήνας, το «Αρχοντικό των Μπενιζέλων»

Την Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε το Δείπνο του MDA Ελλάς, που φιλοξενήθηκε στο «Αρχοντικό των Μπενιζέλων». Η εκδήλωση είχε ως στόχο την αγορά πολυϋπνογράφου, ώστε να διενεργείται μελέτη ύπνου στο χώρο της Μονάδας Αυξημένης Φροντίδας του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία». Για τον λόγο αυτό, το MDA Ελλάς, οργάνωσε ένα δείπνο στον εμβληματικό χώρο του Αρχοντικού των Μπενιζέλων, όπου υπήρξε το πατρικό σπίτι της Αγίας Φιλοθέης, γνωστής για το πνεύμα της φιλανθρωπίας και της ανιδιοτελούς προσφοράς της. Ένα πνεύμα που αποτελεί και τον κεντρικό άξονα του σκοπού του MDA Ελλάς ώστε να συνεχίσει να διασφαλίζει τις συνθήκες που προάγουν μια ζωή με ποιότητα και αξιοπρέπεια τόσο για τον ασθενή όσο και για την οικογένειά του. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επιφανείς προσωπικότητες από την επιχειρηματικό, ακαδημαϊκό, επιστημονικό και πολιτιστικό χώρο. Στην έναρξη της βραδιάς πραγματοποιήθηκε ομιλία της ομότιμης καθηγήτριας του τμήματος ιστορίας και αρχαιολογίας ΕΚΠΑ, κυρίας Μαρίας Ευθυμίου, με θέμα, Ιστορία της Διατροφής: από την τοπική διατροφή, στην παγκόσμια. Η συνθέτρια Ευανθία Ρεμπούτσικα μάγεψε τους καλεσμένους, παρασύροντάς τους σε ένα πολύχρωμο και ατμοσφαιρικό μουσικό ταξίδι που χάρισε στη βραδιά μια ξεχωριστή αύρα.
ΟΙ ΑΒΥ Πρίγκιπας Αλέξανδρος και Πριγκίπισσα Αικατερίνη στο φιλανθρωπικό δείπνο του LIFELINEHELLAS για την υποστήριξη των νοσοκομείων παίδων

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση της ΑΒΥ Πριγκίπισσας Αικατερίνης στην Ελλάδα συνοδευόμενη από τον Σύζυγο της ΑΒΥ Πρίγκιπα Αλέξανδρο μετά την περιπέτεια της υγείας της πραγματοποιήθηκε στη μοναδική φιλανθρωπική βραδιά με τίτλο «Captain’s Dinner», που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία ο Ανθρωπιστικός Οργανισμός της LifelineHellas,στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος, την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025. Ο σκοπός της εκδήλωσης ήταν η συνέχιση του έργου στήριξης των κρατικών νοσοκομείων παίδων, το οποίο πραγματοποιεί το LifelineHellas εδώ και τρία χρόνια στα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος. Ο ΑΒΥ Πρίγκιπας Αλέξανδρος καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους και τους ευχαρίστησε για την θερμή υποδοχή τους. Η ΑΒΥ Πριγκίπισσα Αικατερίνη συγκινημένη ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες για την μακρόχρονη υποστήριξη τους στο ανθρωπιστικό της έργο και ιδίως την δύσκολη περίοδο που πέρασε. Αναφέρθηκε στη σημασία της προσφοράς και της ομόνοιας που δίνει το μεγαλύτερο νόημα στη ζωή.Επίσης, δήλωσε ότι η αγάπη όλων της έδωσε κουράγιο και την έκανε δυνατή να αντιμετωπίσει κάθε δυσκολία και να βρίσκεται αυτή τη βραδιά κοντά τους. Τέλος, προσκάλεσε τους φίλους του σωματείου να ανταμώσουν ξανά την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου στο Χριστουγεννιάτικο Δείπνο του LifelineHellas στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία»
Ακόμη, η Πριγκίπισσα εξέφρασε τα συλλυπητήρια της για την απώλεια της μητέρας της Προέδρου Νάσιας Παπαμανώλη και την ευχαρίστησε για την παρουσία της και την αφοσίωση της στο σωματείο παρόλη την δύσκολη προσωπική περίοδο που διανύει. Στην έναρξη της εκδήλωσης, η Πρόεδρος του LifelineHellas, Νάσια Παπαμανώλη, καλωσόρισε θερμά τον Πρίγκιπα Αλέξανδρο και την Πριγκίπισσα Αικατερίνη εκφράζοντας την μεγάλη χαρά όλων που ήλθαν στην Ελλάδα μετά από τόσο καιρό. Ακόμη, ευχαρίστησε τους φίλους του σωματείου και τους χορηγούς που συμβάλλουν πάντα στο έργο του Lifeline συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις του. Επίσης, αφιέρωσε την ημέρα στην μητέρα της που της ενέπνευσε την προσφορά στο συνάνθρωπο και παρακάλεσε όποιος επιθυμεί αντί στεφάνου να προσφέρει στο σωματείο LifelineHellas / Γραμμή Ζωής Ελλάς για την δωρεά μίας θερμοκοιτίδας για πρόωρα νεογνά εις μνήμην της. Η Επίτιμη Αντιπρόεδρος του LifelineHellas, Δρ. Άντζη Μαργαρίτη Andrews μίλησε για τους «Φίλους του LifelineHellas» και την μεγάλη βοήθεια τους στο έργο του οργανισμού.
THE SMASHING MACHINE: Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗ | 2 Οκτωβρίου στους κινηματογράφους
Στις 2 Οκτωβρίου κυκλοφορεί η ταινία THE SMASHING MACHINE: Η ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗ, του βραβευμένου με Αργυρό Λέοντα Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Βενετίας, Benny Safdie. Η καθηλωτική βιογραφία του θρύλου του MMA και UFC, Mark Kerr, με τον Dwayne Johnson σε μία συγκλονιστική ερμηνεία. Σε σκηνοθεσία και σενάριο του Benny Safdie, το THE SMASHING MACHINE αφηγείται την άνοδο, τις μάχες και τις προσωπικές θυσίες ενός από τους πιο εμβληματικούς αθλητές πολεμικών τεχνών, αναδεικνύοντας όχι μόνο την αδρεναλίνη του ρινγκ αλλά και το ανθρώπινο πρόσωπο πίσω από τον μύθο.
Ένα καθηλωτικό αθλητικό δράμα που ξεπερνά τα όρια του είδους και εξετάζει την ανθρώπινη αντοχή, την εξάρτηση, τις σχέσεις και το τίμημα της δόξας. Ο Dwayne Johnson (The Rock), σε έναν από τους πιο δραματικούς ρόλους της καριέρας του, ερμηνεύει τον Mark Kerr. Στο πλευρό του η υποψήφια για Όσκαρ® Emily Blunt, καθώς και οι Ryan Bader, Bas Rutten και Oleksandr Usyk.
ΜΗΤΕΡΑ: Πρωτοπορία για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη με τη σύσταση της Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου

Την έναρξη της λειτουργίας της καινοτόμου και πρωτοποριακής Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου, ανακοίνωσε το ΜΗΤΕΡΑ την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Λούρος»στο πλαίσιο σχετικής συνέντευξης Τύπου. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε αναλυτικά το έργο και η στρατηγική της Επιτροπής, η οποία συγκεντρώνει κορυφαίους ιατρούς και εξειδικευμένους επιστήμονες, με στόχο τη βέλτιστη ολιστική φροντίδα και την ασφάλεια της μητέρας και του παιδιού σε εγκυμοσύνες που χαρακτηρίζονται υψηλού κινδύνου. Η λειτουργία της Επιτροπής θα επικεντρωθεί στη λήψη αποφάσεων για κρίσιμα περιστατικά, διασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική φροντίδα για τις εγκύους, ενώ θα διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην ενημέρωση του ιατρικού κόσμου και τη συνεχή εκπαίδευση των ιατρών, αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις και τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα της κύησης, σε διεθνές επίπεδο. Η Επιτροπή σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα για το ΜΗΤΕΡΑ, το οποίο εδώ και δεκαετίες αποτελεί σημείο αναφοράς στη μαιευτική και γυναικολογία, προσφέροντας προηγμένες ιατρικές υπηρεσίες με σεβασμό και αφοσίωση στη γυναίκα.
ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης επιστρέφοντας 70 εκατομμύρια τεμάχια υλικών στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης στο πλαίσιο των Μεγάλων Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης!

Περισσότερα από 720 σχολικά τμήματα και χιλιάδες μαθητές έστειλαν ηχηρό μήνυμα βιωσιμότητας σε όλη τη χώρα, ενώ οι πρώτοι των πρώτων θα ταξιδέψουν δωρεάν στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Με πρωτόγνωρη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι Μεγάλοι Εκπαιδευτικοί Διαγωνισμοί Ανακύκλωσης που διοργάνωσε η ΤΕΧΑΝ Α.Β.Ε.Ε., υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Συνολικά, περισσότερα από 720 σχολικά τμήματα από Αττική, Κρήτη, Πελοπόννησο και Χαλκίδα συμμετείχαν ενεργά, ανακυκλώνοντας 69.856.970 ανακυκλώσιμα υλικά. Ένας εντυπωσιακός αριθμός που αποτυπώνει την αφοσίωση της νέας γενιάς στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, ανακηρύσσοντας τους μαθητές ως Most Valuable Protectors – MVP της ανακύκλωσης.
