Μικρά ή μεγάλα είναι πολλά (μερικές φορές πάρα πολλά) αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και δεν πρέπει να χάσουμε. Στο On my radar αυτής της εβδομάδας, θα βρείτε όλα τα lifestyle νέα που πρέπει να ξέρετε και εκδηλώσεις που δεν πρέπει να χάσετε! Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, στο On my radar Fashion & Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion & beauty νέα και λανσαρίσματα.
Παγκόσμια πρεμιέρα των μπαλέτων της Όπερας Garnier του Παρισιού για τους σκοπούς του Lifeline Hellas

Με μεγάλη επιτυχία ο Ανθρωπιστικός Οργανισμός Lifeline Hellas, πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα των φιλανθρωπικών παραστάσεων του PARIS OPERA JUNIOR BALLET, της αφρόκρεμας του σύγχρονου κλασικού χορού, κατευθείαν από την ιστορική Όπερα Garnier του Παρισιού, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την Τρίτη 27 και την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025, σε συνεργασία με τη visionary culture. Ο σκοπός των ξεχωριστών αυτών παραστάσεων ήταν η συνέχιση του έργου προσφοράς σύγχρονων θερμοκοιτίδων στα νοσοκομεία παίδων «Αγία Σοφία» και «Π. & Α. Κυριακού», το οποίο πραγματοποιεί το Lifeline Hellas εδώ και τρία χρόνια στα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος.
Οι μοναδικές αυτές παραστάσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την Αιγίδα της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, του Ελληνογαλλικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου και της ΑΒΥ Πριγκίπισσας Αικατερίνης, ιδρύτριας του Lifeline. Ήταν μια σπάνια ευκαιρία για το ελληνικό κοινό να απολαύσει, πρώτο παγκοσμίως, ένα μοναδικό πρόγραμμα στο πλαίσιο της διεθνούς περιοδείας του Paris Opera Junior Ballet· ένα πρόγραμμα που συνδυάζει έργα του κλασικού ρεπερτορίου με σύγχρονες δημιουργίες, αναδεικνύοντας δυναμικά το μέλλον του κλασικού χορού σε διεθνές επίπεδο. Τέσσερα κορυφαία έργα της παγκόσμιας χορογραφίας παρουσιάστηκαν από δεκαοκτώ εξαιρετικούς νέους χορευτές, υπό τη διεύθυνση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Όπερας του Παρισιού, José Martinez, ο οποίος ήταν παρών. Η παράσταση μάγεψε το κοινό και απέσπασε το πιο θερμό του χειροκρότημα.
Λαμπερά εγκαίνια για τον Γιώργο Δαράβαλη στην Αθήνα

Μια μοναδική βραδιά υψηλής αισθητικής και ξεχωριστής ενέργειας σφράγισε τα εγκαίνια του νέου Δερματολογικόυ ιατρείου του Ιατρού Γιώργου Δαράβαλη στην καρδιά της Αθήνας. Φίλοι, συνεργάτες και προσωπικότητες από τον καλλιτεχνικό και επιχειρηματικό χώρο ανταποκρίθηκαν με θέρμη στο κάλεσμα, σε ένα event που έμεινε αξέχαστο.
Ο Γιώργος Δαράβαλης, ένας γιατρός που έχει διαγράψει ήδη μια σημαντική και αξιοπρόσεκτη πορεία στον χώρο της αισθητικής ιατρικής και της αντιγήρανσης, ξεχωρίζει όχι μόνο για την επιστημονική του κατάρτιση, αλλά και για τον ζεστό, ανθρώπινο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τους ασθενείς και συνεργάτες του. Η αγάπη του για την τέχνη, την καλαισθησία και τη λεπτομέρεια είναι εμφανής σε κάθε του επαγγελματικό βήμα — και δεν θα μπορούσε να εκφραστεί καλύτερα από την ατμόσφαιρα αυτής της βραδιάς.
Τον σχεδιασμό και την επιμέλεια της εκδήλωσης υπέγραψε η Άννα-Μαρία Ρογδάκη, designer και ιδιοκτήτρια της Rogdaki Events Trademark, καθώς και στενή του φίλη. Η διακόσμηση βασίστηκε σε μια εκλεπτυσμένη παλέτα μαύρου και κόκκινου, με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και τη σκηνοθεσία της εμπειρίας. Η είσοδος του χώρου μετατράπηκε σε θεατρικό σκηνικό, με κόκκινο χαλί, εκατοντάδες αναμμένα κεριά και επιβλητικούς κόκκινους αμφορείς. Στο εσωτερικό, χειροποίητα τριαντάφυλλα και γυναικείες προτομές δημιουργούσαν ένα σκηνικό σχεδόν γλυπτικό. Ξεχωριστή νότα έδωσαν οι καλλονές performers, ντυμένες σαν ζωντανά τριαντάφυλλα, που υποδέχονταν τους καλεσμένους και φωτογραφίζονταν μαζί τους, ενισχύοντας τη μαγεία της στιγμής. Το παρών έδωσαν γνωστά και αγαπητά πρόσωπα όπως ο Γιώργος Ντάβλας, ενώ η τηλεοπτική οικογένεια του Cash or Trash στήριξε με θέρμη το νέο επαγγελματικό ξεκίνημα, με τους Ιόλη Χιωτίνη, Γιώργο Τσαγκαράκη, Άλεξ Σταυρίδη, Άντα Πανά και Θάνο Μαρίνη μεταξύ των καλεσμένων. Η Δέσποινα Μοιραράκη, παρουσιάστρια της εκπομπής, πρόσθεσε τη δική της δημιουργική πινελιά, με ένα χειροποίητο χαλί δικής της υπογραφής να κοσμεί την είσοδο του χώρου.
New Season Opening Party για το all day exclusive bar restaurant “EGO” στην καρδιά της κοσμοπολίτικης Μεσσηνίας

Το all day exclusive bar restaurant “EGO”, ο αγαπημένος καλοκαιρινός προορισμός στην παραλία της Καλαμάτας, άνοιξε και πάλι τις πόρτες του για τη νέα σεζόν, υποσχόμενο ένα αξέχαστο καλοκαίρι γεμάτο γεύσεις, μουσική και εκπλήξεις. Όπως κάθε άλλη χρονιά, λαμπερές προσωπικότητες, που επιλέγουν την Μεσσηνία για τις βραδινές και θερινές εξορμήσεις τους, ταξίδεψαν αποκλειστικά από την Αθήνα και έδωσαν το πaρών, για να γιορτάσουν μαζί με τους φίλους τους και ιδιοκτήτες του δημοφιλούς “EGO” Νίκο Μαλαπέτσα και Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο. Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, Τρύφωνας Σαμαράς, Γιάννης Σπαλιάρας και Ραμόνα Βλαντή ήταν μερικοί από όσους επισκέφθηκαν το “EGO”, που εδώ και χρόνια αποτελεί σημείο αναφοράς για την νυχτερινή και όχι μόνο διασκέδαση της πόλης, δοκίμασαν τις νέες γευστικές προτάσεις με fusion επιρροές, τα δροσιστικά premium cocktails, ενώ διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες μαζί με τους υπόλοιπους θαμώνες του απόλυτου σημείου συνάντησης του καλοκαιριού.
Το “EGO” (Ναυαρίνου 241) δεν είναι απλώς ένα all day bar. Είναι προορισμός. Είναι στάση ζωής. Βραβευμένο με διεθνείς διακρίσεις για τον σχεδιασμό του, όπως το BIG SEE Tourism Design Award, συνδυάζει την πολυτέλεια με την απλότητα, δημιουργώντας έναν χώρο που σέβεται το φυσικό περιβάλλον και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χαλάρωσης. Οι καλαίσθητες κατασκευές από ξύλο και καλάμι, τα γεωμετρικά μοτίβα και οι εξωτικές φυτεύσεις συνθέτουν ένα σκηνικό που αποπνέει καλοκαιρινή αύρα και κομψότητα. Για ακόμη μία χρονιά, ο χώρος δηλώνει παρών, εξελίσσεται και συνεχίζει να βάζει ψηλά τον πήχη στη διασκέδαση της πόλης. Το “EGO” έχει ανανεώσει το μενού του, προσφέροντας εκλεκτά πιάτα με τοπικά υλικά και cocktails που απογειώνουν τη γεύση . Η ομάδα του, αποτελούμενη από έμπειρους σεφ και ευγενικό προσωπικό, εγγυάται άψογη εξυπηρέτηση και μια αξέχαστη γαστρονομική εμπειρία. Η ιδανική του θέση πάνω στη θάλασσα το καθιστά μοναδικό και συνδυάζει την απρόσκοπτη θέα στον Ταΰγετο με την απεραντοσύνη του Μεσσηνιακού κόλπου. Στο “EGO”, μπορείτε να απολαύσετε τον ήλιο στις άνετες ξαπλώστρες, να δροσιστείτε με έναν καφέ ή ένα cocktail και να χαλαρώσετε με την παρέα σας σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει την πολυτέλεια με τη φυσική ομορφιά, ενώ είναι πλήρως προσβάσιμο και για άτομα με ειδικές ανάγκες.
«Μαγευτικές Μελωδίες από τη Μεγάλη Οθόνη» στο The Ellinikon Experience Park! Στις 11 Ιουνίου ζήστε μια διαφορετική βραδιά αφιερωμένη στον ελληνικό κινηματογράφο

Η LAMDA Development σας προσκαλεί σε μια μοναδική μουσική βραδιά γεμάτη συγκίνηση, νοσταλγία και μαγεία από τον ελληνικό κινηματογράφο στο The Ellinikon Experience Park. Την Τετάρτη 11 Ιουνίου, στις 21:00, στην Πλατεία Α του αγαπημένου μας Πάρκου, θα πραγματοποιηθεί, με την υποστήριξη του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, η συναυλία «Μαγευτικές Μελωδίες από τη Μεγάλη Οθόνη», ένα μουσικό αφιέρωμα στα αξέχαστα τραγούδια της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Ο διακεκριμένος συνθέτης Γιάννης Χριστοδουλόπουλος θα συνοδεύσει στο πιάνο τις εξαιρετικές ερμηνείες της Ζωής Παπαδοπούλου και του Γιώργου Ντάβλα, και όλοι μαζί θα ζωντανέψουν μνήμες από αγαπημένες στιγμές της ελληνικής έβδομης τέχνης μέσα από τραγούδια που έγραψαν ιστορία. Η εκδήλωση αυτή σηματοδοτεί μελωδικά την έναρξη του φετινού καλοκαιριού από το δικό μας Πάρκο. Απολαύστε τις πιο «Μαγευτικές Μελωδίες από τη Μεγάλη Οθόνη» και ζήστε μια βραδιά γεμάτη μουσική, συναίσθημα και κινηματογραφική ατμόσφαιρα! Η είσοδος είναι δωρεάν, απαιτείται κράτηση θέσης στο link εδώ
Η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στηρίζουν το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και την προβολή ελληνικών παραγωγών στο εξωτερικό

Για ακόμα μία χρονιά, η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στέκονται αρωγοί του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, καθώς και της πρωτοβουλίας grape – Greek Agora of Performance, η οποία ενισχύει τη νέα γενιά καλλιτεχνών της χώρας, αναδεικνύοντας το έργο τους στη διεθνή πολιτιστική σκηνή. Η Mastercard και η Εθνική Τράπεζα στηρίζουν για ακόμη μία χρονιά το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, ενισχύοντας έμπρακτα το Θέατρο και τις Τέχνες, με στόχο την προώθηση της σύγχρονης πολιτιστικής δημιουργίας. Παράλληλα, για δεύτερη συνεχή χρονιά, υποστηρίζουν τη δράση grape – Greek Agora of Performance, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε Έλληνες καλλιτέχνες θεάτρου και χορού να παρουσιάσουν το έργο τους σε εκπροσώπους διεθνών φεστιβάλ και φορέων του πολιτιστικού χώρου, ενισχύοντας την παρουσία τους στη διεθνή σκηνή. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, οι κάτοχοι καρτών Mastercard της Εθνικής Τράπεζας απολαμβάνουν ανεκτίμητες εμπειρίες και προνόμια καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ. Ειδικότερα, 10 τυχεροί που θα χρησιμοποιήσουν τις πιστωτικές κάρτες Mastercard της Εθνικής Τράπεζας για τις καθημερινές τους συναλλαγές έως τις 22 Ιουνίου, θα κερδίσουν διπλές προσκλήσεις και θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού ή στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου Οι νικητές θα παρακολουθήσουν μια παράσταση στους ιστορικούς αυτούς χώρους, θα ξεναγηθούν στα παρασκήνια από τους συντελεστές του Φεστιβάλ και θα απολαύσουν ένα εκλεκτό δείπνο σε επιλεγμένα εστιατόρια της περιοχής.
Παράλληλα, οι θεατές που θα προμηθευτούν τα εισιτήριά τους με πιστωτικές κάρτες Mastercard της Εθνικής Τράπεζας ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας more.com έως τις 22 Ιουνίου, συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση για 100 διπλές προσκλήσεις για επόμενες παραστάσεις του Φεστιβάλ.
ΖΑΓΟΡΙ & Μίλτος Τεντόγλου κάνουν το παιχνίδι τους έξω με νέες Συλλεκτικές Συσκευασίες!

Το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό εγκαινιάζει ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο στην επικοινωνία του με κεντρικό μήνυμα «Κάνε το Παιχνίδι σου Έξω». Σε έναν κόσμο, όπου το «μέσα» φαίνεται να κυριαρχεί, το ΖΑΓΟΡΙ έρχεται να μας θυμίσει την αξία της κίνησης, της φύσης, της σύνδεσης με τον έξω κόσμο και την ίδια τη ζωή. Το νέο tagline δεν είναι απλά ένα μήνυμα, είναι μια προτροπή, μια φιλοσοφία, μια δήλωση ζωής. Πρωταγωνιστής της νέας επικοινωνίας είναι ο Μίλτος Τεντόγλου. Ένας κορυφαίος αθλητής που ξεχωρίζει για την δυναμική του προσωπικότητα, την απαράμιλλη αφοσίωση του και τον σεβασμό στον αθλητισμό, αξίες κοινές με την φιλοσοφία που υπηρετεί το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό. Ένα πρόσωπο, που σε πρόσφατη έρευνα της GPO για λογαριασμό του athletico.gr, ψηφίστηκε ως ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής. Ένα πρόσωπο που συμβολίζει το παιχνίδι, την κίνηση και την ενέργεια με τον πιο αυθεντικό τρόπο. Μια συνεργασία, η οποία ενδυναμώνεται και περνά πλέον σε ένα επόμενο, πιο δημιουργικό στάδιο. Αυτό το καλοκαίρι, ο Μίλτος πρωταγωνιστεί στις συλλεκτικές συσκευασίες ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό, οι οποίες κυκλοφορούν από τον Μάιο και θα φέρουν έμπνευση και δροσιά σε κάθε στιγμή.
Ένας διαγωνισμός που σε καλεί να βγεις…έξω! Το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό μέσω της νέας του επικοινωνιακής καμπάνιας, με κεντρικό μήνυμα «Κάνε το Παιχνίδι σου Έξω», εμπνέει τους ανθρώπους να συνδεθούν ξανά με τη φύση, με τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει σε έναν διαδραστικό διαγωνισμό μέσω ενός QR code, που θα βρίσκεται στις συλλεκτικές συσκευασίες και θα οδηγεί στο site της μάρκας. Τα έπαθλα δεν είναι απλώς δώρα, αποτελούν μια συνέχεια του μηνύματος της καμπάνιας: προσκαλούν σε δράση και περιπέτεια. Ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτρικά πατίνια, δωροεπιταγές Cosmos κάθε μήνα και – μεγάλο έπαθλο – ένα ταξίδι στο Τόκιο για δύο άτομα τον Σεπτέμβριο, για να ζήσουν από κοντά την εμπειρία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου, με πρωταγωνιστή τον Μίλτο.
Έναρξη Συνεργασίας του Γ.Ν.Α Αλεξάνδρα και της Ά Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τη HOPEgenesis

Την Πέμπτη, 29 Μαΐου 2025, το Γ.Ν.Α Αλεξάνδρα και ειδικότερα ο Καθηγητής Γεώργιος Δασκαλάκης, Διευθυντής της Α’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HOPEgenesis, κ. Στέφανος Χανδακάς, παραχώρησαν κοινή Συνέντευξη Τύπου με θέμα την «Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας». Αντικείμενο της νέας αυτής συνεργασίας είναι η ενίσχυση της επιστημονικής, κοινωνικής και ιατρικής υποστήριξης εγκύων γυναικών σε απομακρυσμένες, ακριτικές και υποπληθυσμιακές περιοχές, ειδικότερα κυήσεων υψηλού κινδύνου, καθώς και η ευαισθητοποίηση του κοινού μέσωτης ανάπτυξης επιστημονικών προγραμμάτων, με στόχο την καταπολέμηση της υπογεννητικότητας και του δημογραφικού στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο, οι δύο φορείς θα προβούν στον σχεδιασμό και την υλοποίηση κοινών δράσεων, οι οποίες θα συμπεριλαμβάνουν την παρακολούθηση εγκυμοσύνης, τις εξετάσεις, τον τοκετό καισαρικής τομής και οτιδήποτε άλλο προκύψει κατά τη διάρκεια μίας εγκυμοσύνης καθώς επίσης και εκπαιδευτικές δράσεις, επιστημονικά σεμινάρια, ημερίδες και ενημερωτικές εκδηλώσεις.
«Οι σπόροι του αύριο. Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον»: Τρίτη χρονιά επιτυχίας του εκπαιδευτικού προγράμματος της Henkel Consumer Brands και του Dixan – Για τη σημασία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος ενημερώθηκαν συνολικά 7.952 μαθητές

H Henkel Consumer Brands και το Dixan ολοκλήρωσαν με επιτυχία για 3η συνεχόμενη χρονιά τοεκπαιδευτικό πρόγραμμα τους, «Οι σπόροι του αύριο. Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον» κλείνοντας τη φετινή σχολική χρονιά με δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και βιωματικής εκπαίδευσης σε σχολεία της Αττικής. Πάνω από 169 Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Αττικής εμπιστευτήκαν και φιλοξένησαν το πρόγραμμα, ενισχύοντας τη δέσμευση της Henkel να δημιουργήσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, διαδραστικά παιχνίδια, θεματικές προβολές και συζητήσεις, συνολικά 7.952 παιδιά ηλικίας 4 έως 12 ετών αφιέρωσαν μία διδακτική ώρα στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, μαθαίνοντας τις βασικές αρχές του «reduce, reuse, recycle», της αειφορίας και της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο Busy Bees School στο Κερατσίνι, όπου στη δράση συμμετείχε και ο Βασίλης Σφακιανόπουλος, ιδρυτής του εθελοντικού κινήματος Save Your Hood, δίνοντας έμπνευση στους μικρούς μαθητές με τη δράση και το παράδειγμά του.
Η πρωτοβουλία του Dixan, «Οι σπόροι του αύριο. Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον», ξεκίνησε το 2023 με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει τη νέα γενιά για θέματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος και την υιοθέτηση οικολογικών καθημερινών συνηθειών. Προσφέρεται δωρεάν σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καλύπτοντας μέχρι τώρα, στον τρίτο του κύκλο, εκατοντάδες σχολεία της Αττικής. Με αυτόν τον τρόπο, το Dixan συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης των παιδιών και τους μαθητές να μπορούν να αξιοποιήσουν ουσιαστικά τις γνώσεις που αποκτούν, καλλιεργώντας μια περιβαλλοντική συνείδηση που στο μέλλον μπορεί να μετουσιωθεί σε δράσεις που θα ενταχθούν στην καθημερινότητά τους. Η Henkel και το Dixan συνεχίζουν με συνέπεια τη δέσμευσή τους να συμβάλλουν σε έναν κόσμο πιο καθαρό, μέσα από δράσεις που προάγουν την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και κοινωνική προσφορά. Βασικός στρατηγικός στόχος της Henkel είναι η ορθολογική χρήση φυσικών πόρων, η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και η δημιουργία θετικού κοινωνικού αντίκτυπου. Όλες οι πρωτοβουλίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Dixan, «Ξεκάθαρα Μαζί», το οποίο περιλαμβάνει τρεις επιμέρους δράσεις:
- «Καθάρισε σε βάθος, Καθάρισε στην πηγή» – Δράσεις καθαρισμού και απορρύπανσης σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και εθελοντές.
- «Οι σπόροι του αύριο: Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον» – Περιβαλλοντική εκπαίδευση για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
- «Παίξε Καθαρά» – Εκπαίδευση για την αντιμετώπιση του σοβαρού φαινομένου του εκφοβισμού στην παιδική ηλικία μέσα από το «καθαρό παιχνίδι».
“Κοίτα με στα μάτια” γιατί η βία στα ζώα δεν αφορά ποτέ μόνο τα ζώα

Στις 31 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Caravel η εκδήλωση “Κοίτα με στα μάτια. Υπάρχω Όσο και Εσύ” με διοργανωτές την Ρίτα Μωραϊτάκη Πικρού εκ μέρους της Περιφέρειας Αττικής και τον Οργανισμό ‘’Γίνε Άνθρωπος’’ που αποτελεί αντικείμενο ίδρυσης της Δρ. Κέλλυ Ιωάννου. Κεντρικός πυλώνας της ημερίδας ήταν η κακοποίηση των ζώων και ο τρόπος που αυτή συνδέεται με την ενδοοικογενειακή βία. Καταξιωμένοι εισηγητές αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων στο συγκεκριμένο ζήτημα όπως η Κα. Αφροδίτη Στάθη, που μίλησε για το φαινόμενο της κακοποίησης ζώων σε επίπεδο πολιτείας και πώς πρέπει να επιτευχθεί η πρόληψη. Συμμετείχαν ακόμα η Κα. Αλίνα Τριανταφύλλου εκ μέρους του Σωματείου “Αγάπη” όπου μίλησε για περιστατικά κακοποίησης που συναντώνται σε πλαίσια φιλοζωικής οργάνωσης και προφίλ οικογενειών που παρατηρούνται βίαια περιστατικά εναντίον ζώων συντροφιάς. Στο ίδιο μήκος κύματος η Κα. Εύη Μαντά εκ μέρους της ΠΦΠΟ, συγκίνησε και παράλληλα σόκαρε αναφέροντας περιπτώσεις που έχει ασχοληθεί, όπου γίνεται ξεκάθαρη η σύνδεση της κακοποίησης ζώων με την ενδοοικογενειακή βία. Κατέστησε σαφές ότι η ένταση της βίας ακόμα και αν δεν γίνεται πάντα εμφανές στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο, πάντα αφήνει ίχνη στον κοντινότερο κύκλο του θύτη και της οικογένειας.
Ακόμα ένα βήμα παραπέρα προχώρησε η Ιεροδιακόνου-Τσιμπίδη Φλωρεντία, ψυχολόγος, εθελόντρια στο “Γίνε Άνθρωπος” και ιδρύτρια της σελίδας “Αλληλεγγύη στα Ζώα” που μίλησε για το πώς συχνά τα ζώα αποτελούν το μέσο πίεσης για να παραμείνουν άνθρωποι σε κακοποιητικές σχέσεις, βιώνοντας απειλές για το ότι ο ενδεχόμενος χωρισμός θα συνοδευτεί με άμεση βία στο ζώο του θύματος. Ακόμα, εξήγησε την τυπολογία των ανθρώπων που κακοποιούν ζώα και πως η δυσλειτουργικότητα της συμπεριφοράς τους φωνάζει μια προβληματική στάση σε κάθε διάσταση της ζωής του θύτη που δεν αφήνει πιθανότητα αυτή η βία να μην εκφράζεται και στα μέλη της οικογένειας. Σημαντική ήταν επίσης η ομιλία της κτηνιάτρου Κας Αγγελικής Τριανταφύλλου που μετέφερε την οπτική της κακοποίησης από την πλευρά του γιατρού, περιγράφοντας επίσης υποθέσεις θυμάτων ζώων και της εικόνας που έδιναν οικογένειες και τα παιδιά μέσα σε αυτές. Χρήσιμη ήταν και η φωνή της Κας Ανθούλας Ανάσογλου που ως νομικός εκπρόσωπος της υπόθεσης του Όλιβερ, που κακοποιήθηκε και δολοφονήθηκε στην Αράχωβα, μετέφερε την νομική πραγματικότητα μέσα από την περιγραφή της. Τέλος, η Κα. Σταυρούλα Τζίμου, εθελόντρια στο “Γίνε Άνθρωπος” έκλεισε το συνέδριο αισιόδοξα δηλώνοντας ότι η βία, η υποστήριξη ζώων και ο πολιτισμός είναι πάντα επιλογή, ενώ μίλησε και για την ανάγκη καταγγελίας κακοποιητικών συνθηκών, ώστε να υπάρχει πρόληψη και της κλιμάκωσης της βίας στα ζώα αλλά και στο πέρασμα της βίας σε ανθρώπους. Η εκδήλωση έληξε με την υπόσχεση ότι θα ακολουθήσουν και άλλες ημερίδες αντίστοιχων θεματικών ώστε ζητήματα βίας να συζητηθούν ανοιχτά για να μπορεί να υπάρξει ορατότητα και τελικά πρόληψη σε ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
«Κανένα παιδί χωρίς διακοπές», μία ακόμη σημαντική δράση κοινωνικής ευαισθησίας από την Παπουτσάνης Σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Η Παπουτσάνης, κορυφαία ελληνική βιομηχανία με προϊόντα βιώσιμης καινοτομίας και ιστορική κληρονομιά πλέον των 150 ετών, προσφέρει για τέταρτη συνεχή χρονιά τη δυνατότητα για καλοκαιρινές διακοπές σε παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Έως τις 31 Ιουλίου, με κάθε αγορά προϊόντος από τις ανανεωμένες σειρές των brands Aromatics, KARAVAKI, Natura και Αρκάδι της Παπουτσάνης, μπορούμε όλοι μαζί να στηρίξουμε την προσπάθεια και να προσφέρουμε ένα όμορφο καλοκαίρι, σε παιδιά που χρειάζονται τη στήριξή μας.
Η Παπουτσάνης, επιλέγει σταθερά τη συνεισφορά στο συνάνθρωπο ως κεντρικό άξονα των ενεργειών της και με αίσθημα κοινωνικής υπευθυνότητας στηρίζει με μία ακόμη δράση της, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και προπάντων τα παιδιά. Παράλληλα, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Παπουτσάνης παραμένει προσηλωμένη στη βιώσιμη ανάπτυξη και στο υπεύθυνο επιχειρείν, συνεχίζοντας να υλοποιεί ουσιαστικές πρωτοβουλίες που δημιουργούν θετικό αποτύπωμα στο περιβάλλον και την κοινωνία, ενισχύοντας το ρόλο της ως μια κοινωνικά ευαισθητοποιημένη ηγέτιδα εταιρεία. Στήριξε την προσπάθειά μας να προσφέρουμε μαζί καλοκαιρινές στιγμές σε παιδιά που μας έχουν ανάγκη!
Anti-Scam Month | Η καμπάνια της Bitget κατά της κυβερνοαπάτης

Η Bitget, κορυφαία εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων και Web3, συνεχίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά την καμπάνια κατά της κυβερνοαπάτης, «Anti-Scam Month», μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των χρηστών γύρω από την ασφάλεια στον κλάδο των crypto. Σε έναν κόσμο, όπου οι απάτες έχουν γίνει τόσο εξελιγμένες όσο και οι ίδιες οι τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για να τις αποτρέπουν, η Bitget υιοθετεί μια νέα κουλτούρα: η ασφάλεια δεν αποτελεί απλώς μια τεχνική λειτουργία, αλλά δέσμευση μεταξύ της πλατφόρμας και των χρηστών. Οι τεχνολογίες Blockchain και Web3 έχουν εξελιχθεί ραγδαία, όπως και οι απειλές και απάτες. Από phishing links σε διαγνωνισμούς giveaways έως κακόβουλα smart contracts στα social media, τα φαινόμενα απατής γίνονται ολοένα και πιο ευρηματικά και δύσκολα ανιχνεύσιμα. Σύμφωνα με έρευνες, μόνο το 2024, οι απάτες που σχετίζονται με τα crypto οδήγησαν σε ζημιά που ξεπερνά τα 9,9 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 24% από το 2020. Αυτή η έξαρση των απατών στον χώρο των crypto, που τροφοδοτείται από παραπλανητικό περιεχόμενο με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και προηγμένες τακτικές social engineering, υπογραμμίζει την επείγουσα ανάγκη για περισσότερο προληπτικά μέτρα ασφαλείας σε ολόκληρο το οικοσύστημα των crypto.
Από το 2024, η Bitget έχει καθιερώσει τον μήνα Ιούνιο ως «Μήνα Κατά των Απατών» (Anti-Scam Month), με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των χρηστών για την ασφάλεια και την προστασία των ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων και δεδομένων τους. Καθ’ όλη τη διάρκεια του Ιουνίου, η Bitget θέτει σε δράση την καμπάνια της με κεντρικό σύνθημα «Smarter Eyes, Stronger Shields», η οποία συνδυάζει εκπαιδευτικά παιχνίδια, συζητήσεις και περιεχόμενο διάδρασης των χρηστών. Ακόμα, η καμπάνια περιλαμβάνει το λανσάρισμα του Bitget Anti-Scam Hub, ενός εξειδικευμένου microsite, που φιλοξενεί διαδραστικές υπηρεσίες, την πρωτοβουλία «PFP Smarter Glasses» στα social media, ένα Security Blog Series και το παιχνίδι «Smarter Eyes Challenge». Στην προσπάθεια δημιουργίας ενός ασφαλέστερου μέλλοντος για το blockchain, η Bitget συνεργάζεται με ένα διευρυνόμενο δίκτυο ειδικών στον χώρο της κυβερνοασφάλειας. Βασικοί συνεργάτες σε αυτή την πρωτοβουλία είναι κορυφαίες εταιρείες ασφάλειας, όπως οι GoPlus, SlowMist, OneKey, BlockSec και Security Alliance. Στον χώρο του Web3, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε επιπλέον στρατηγικές συνεργασίες με σημαντικούς εταίρους, όπως το Bitget Wallet, η Morph και η Tapswap. Οι πλατφόρμες αυτές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση ολόκληρου του οικοσυστήματος για ένα ασφαλέστερο Web3, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες wallet, εφαρμογών και social media είναι εφοδιασμένοι με γνώση και προστατευμένοι βάσει σχεδιασμού των πλατφορμών αυτών.
“Fallen Trees” | Ένα θεατρικό φεστιβάλ για το περιβάλλον και την κλιματική κρίση. Μια πρωτοβουλία του θεάτρου ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ – 18-22 Ιουνίου, Άλσος Γαλατσίου, Είσοδος ΔΩΡΕΑΝ

Επτά κορυφαία θέατρα από την Ευρώπη – από τις παγωμένες σκηνές της Σκανδιναβίας έως τις φλογισμένες πλατείες της Μεσογείου – ενώνουν τις δυνάμεις τους, συμμετέχοντας στο “Fallen Trees-the agony of existence”. Το πολυσυλλεκτικό φεστιβάλ που διοργανώνει το Θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ-Αερόπλοιο, (καλλιτεχνική διεύθυνση Νίκος Καμτσής) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Creative Europe, υπό την Αιγίδα του Δήμου Γαλατσίου και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πολιτισμού, θα πραγματοποιηθεί 18-22 Ιουνίου στο Άλσος Γαλατσίου. Το πλούσιο πρόγραμμά του απευθύνεται σε μεγάλους και μικρούς, ενώ συνδυάζει την καλλιτεχνική έκφραση, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη διαπολιτισμική κατανόηση. Στο επίκεντρο, η κλιματική κρίση και η αιώνια διαταραγμένη σχέση ανθρώπου και φύσης. Το Άλσος Γαλατσίου, ένας πνεύμονας πρασίνου μέσα στην πόλη, γίνεται ο καμβάς αυτού του φεστιβάλ που προσκαλεί το κοινό να βιώσει τη δύναμη της τέχνης, σ’ αρμονία με τη φύση. Το πρόγραμμα του “Fallen Trees-the agony of existence” είναι μια καλειδοσκοπική έκρηξη: από πειραματικές performance που ενσωματώνουν ζωντανά ηχοτοπία δασών, μέχρι σωματικό θέατρο, εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες, διαδραστικές εγκαταστάσεις με ανακυκλωμένα υλικά. Δεν θα λείπουν και οι συζητήσεις με ακτιβιστές και καλλιτέχνες, στόχος των οποίων είναι η ευαισθητοποίηση γύρω από θέματα κλιματικής αλλαγής και της προστασίας των δασών.