Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, σε αυτό το On my radar Fashion and Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion και beauty νέα.

BERSHKA SERIES SPRING SUMMER ’25 | Μια σύγχρονη ματιά στο παρελθόν και το μέλλον

BERSHKA SERIES SPRING SUMMER ’25 | Μια σύγχρονη ματιά στο παρελθόν και το μέλλον

Η BERSHKA SERIES επιστρέφει δυναμικά αυτή τη σεζόν, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της μάρκας στον προσεγμένο και ευέλικτο σχεδιασμό. Η νέα κολεξιόν εξερευνά την ένταση μεταξύ μινιμαλισμού και μαξιμαλισμού, επαναπροσδιορίζοντας εμβληματικά κομμάτια της δεκαετίας του 2000 μέσα από μια σύγχρονη και ευφάνταστη οπτική γωνία. Οι αισθητικοί κώδικες της σειράς παραμένουν ανέπαφοι: ρούχα που αψηφούν τις συμβάσεις και συνδυάζουν μια θηλυκότητα που παίζει με τις τάσεις και την πληθωρικότητα Y2K. Η χρωματική παλέτα κινείται με αρμονία ανάμεσα στη λιτότητα και τη φρεσκάδα, με αποχρώσεις του γαλάζιου, του μαύρου, της βανίλιας και του γκρι, ενώ οι ρίγες και τα animal prints τύπου ζέβρας προσθέτουν μια ιδιαίτερη πινελιά. Υλικά, πάντα στο επίκεντρο της BERSHKA Series, αναδεικνύουν μια ξεχωριστή ευαισθησία στη λεπτομέρεια και την καινοτομία: κρύσταλλα σε denim, υφάσματα που αιχμαλωτίζουν το φως και απλικέ 3D καμέλιες και κοχύλια σε αξεσουάρ και κοσμήματα.

Η MARC JACOBS παρουσιάζει τη Συλλογή Γυαλιών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025

Η MARC JACOBS παρουσιάζει τη Συλλογή Γυαλιών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025

Η MARC JACOBS – η διάσημη αμερικανική διεθνής μάρκα – παρουσιάζει τη Συλλογή Γυαλιών Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, με νέα γυαλιά ηλίου και οράσεως που εκφράζουν ακριβώς το απροσδόκητο και ανατεπτικό πνεύμα του brand. Οι cool και τολμηροί σκελετοί αναδεικνύονται μέσα από εντυπωσιακές λεπτομέρειες: Τα λογότυπα THE SUNGLASSES και THE GLASSES, το εμβληματικό J MARC λογότυπο στη σειρά Contemporary και το χαρακτηριστικό διπλό μεταλλικό φινίρισμα στην ανδρική σειρά Premium. Τα καινούρια, νεανικά και ευκολοφόρετα γυαλιά ηλίου και οράσεως διατίθενται σε εκλεπτυσμένες χρωματικές παλέτες, αναδεικνύοντας τον σχεδιασμό τους μέσα από μονοχρωμίες, φυσικούς τόνους ταρταρούγας ή συνδυασμούς διπλών επιστρώσεων.

  • ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΡΑΣΕΩΣ THE ITEM: Αυτή η εμβληματική σειρά εμπλουτίστηκε με νέα γυναικεία και unisex γυαλιά ηλίου που αντλούν έμπνευση από τη σειρά αξεσουάρ THE. Το λογότυπο THE SUNGLASSES στους βραχίονες αποτελεί ισχυρή fashion δήλωση, ενώ το λογότυπο THE GLASSES στα μοντέλα οράσεως ολοκληρώνει τη σειρά.  Αυτά τα μοναδικά μοντέλα γυαλιών προσφέρονται σε μια έντονη χρωματική παλέτα με ασετάτ διπλής επίστρωσης σε μονοχρωμίες που συνδυάζονται με ντεγκραντέ φακούς. Η χρωματική γκάμα συμπληρώνεται από ένα μοναδικό μοντέλο που είναι στολισμένο με πολύχρωμα κρύσταλλα.  
  • ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΟΡΑΣΕΩΣ CONTEMPORARY ΚΑΙ PREMIUM: Τα γυαλιά ηλίου και οράσεως της σειράς Contemporary είναι διακοσμημένα με τους μοναδικούς κώδικες του brand, αντλώντας έμπνευση από τις Ready to Wear συλλογές και τα Marc Jacobs αξεσουάρ. Τα νέα γυαλιά ηλίου και οράσεως J MARC εκφράζουν το πολυτελές στιλ του brand, με υπερμεγέθη σχήματα και μοντέρνους, καμπυλωτούς βραχίονες, που αναδεικνύονται από μια κομψή χρωματική παλέτα. Τα γυαλιά ηλίου και οράσεως J MARC premium διαθέτουν νέα σχήματα από ασετάτ με φωτοχάραξη του μεταλλικού στοιχείου J MARC, ως διακριτική χαρακτηριστική λεπτομέρεια κάτω από το διάφανο λακαριστό φινίρισμα στην μετόπη.

Η Συλλογή Γυαλιών MARC JACOBS Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 διατίθεται στα καταστήματα Marc Jacobs και σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών παγκοσμίως από τον Φεβρουάριο 2025. Η συλλογή παράγεται και διανέμεται από το Safilo Group, τον παγκόσμιο ηγέτη στη βιομηχανία γυαλιών, που δημιουργεί, παράγει και διανέμει γυαλιά ηλίου, γυαλιά οράσεως, γυαλιά δραστηριοτήτων, προστατευτικά γυαλιά και κράνη για περισσότερα από 90 χρόνια.

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με TOMMY HILFIGER στο φινάλε της 3ης σεζόν του The White Lotus στην Καλιφόρνια

O Patrick Schwarzenegger μαγνητίζει τα βλέμματα με TOMMY HILFIGER στο φινάλε της 3ης σεζόν του The White Lotus στην Καλιφόρνια

Η TOMMY HILFIGER, μέλος της PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει πως ο Patrick Schwarzenegger – πρωταγωνιστής της τρίτης σεζόν της σειράς The White Lotus – εμφανίστηκε στο Season Finale event που πραγματοποιήθηκε στο Westlake Village της Καλιφόρνιας στις 6 Απριλίου 2025, φορώντας total look TOMMY HILFIGER. Ο Patrick, που έγινε μέλος της «οικογένειας» Tommy ως το πρόσωπο της καμπάνιας Fall 2024, συνεχίζει να αναδεικνύει το αστέρι του και να ενδυναμώνει τη συνεργασία του με το brand. Ο Patrick επέλεξε ένα Spring 2025 ivory pinstriped blazer συνδυασμένο με ασορτί linen wide-leg trousers. Μια σύγχρονη εκδοχή της κλασικής ανδρικής ένδυσης, το σύνολο εμπνέεται από τη ναυτική κληρονομιά του brand και φέρνει μια φρέσκια προσέγγιση στα seasonal essentials.

H GOFAS Jewelry χορηγός σε μια λαμπερή βραδιά για το Hellenic Yacht Masters Club στο Golf Γλυφάδας

H GOFAS Jewelry χορηγός σε μια λαμπερή βραδιά για το Hellenic Yacht Masters Club στο Golf Γλυφάδας.

Το Hellenic Yacht Master’s Club υποδέχτηκε πρόσφατα περισσότερους από 200 εκλεκτούς καλεσμένους στον ατμοσφαιρικό χώρο του Colonial στο Golf Γλυφάδας, σε ένα VIP Gala που ξεχώρισε για τη λάμψη, το κύρος και το υψηλό επίπεδο φιλοξενίας.

Η βραδιά αποτέλεσε ένα από τα καθιερωμένα πλέον ραντεβού της ελίτ του yachting. Στελέχη και επαγγελματίες του κλάδου έδωσαν το παρόν στο cocktail event, απολαμβάνοντας ζωντανή μουσική και όμορφες παρουσίες σε ένα δυναμικό networking περιβάλλον.

Μεταξύ των εκλεκτών χορηγών της βραδιάς και η GOFAS Jewelry.

Η διακριτική πολυτέλεια και παρουσία των μελών της GOFAS, πρόσθεσαν μοναδική αίγλη στη βραδιά ενώ συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία του event. Σημαντική η παρουσία της κυρίας Κωνσταντίνας Σωτηρίου (Top 21 Miss Cosmo ’24), η οποία συνέβαλλε τα μέγιστα στην προβολή των προϊόντων HUBLOT & FRED της GOFAS.

Highlight της βραδιάς αποτέλεσαν τόσο το παγκόσμιας αποκλειστικότητας limited Edition HUBLOT CLASSIC FUSION CHRONOGRAPH SANTORINI όσο και η παρουσία σε avant première του HUBLOT CLASSIC FUSION TITANIUM SPARTAN. Περιορισμένο σε μόλις 50 κομμάτια, το σχέδιο του ρολογιού αποτυπώνει τη δύναμη, την ανθεκτικότητα και τον ηρωισμό των πιο θρυλικών πολεμιστών της ιστορίας. 2.500 χρόνια ιστορίας σε ένα ρολόι!

H συμμετοχή της GOFAS Jewelry στο event του Yacht Master’s Club, αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή και να εγκαινιάσουμε ένα νέο Yacht σε θάλασσες κοινών αναμνήσεων και συνεργασιών!

Το Hellenic Yacht Master’s Club υποδέχτηκε πρόσφατα περισσότερους από 200 εκλεκτούς καλεσμένους στον ατμοσφαιρικό χώρο του Colonial στο Golf Γλυφάδας, σε ένα VIP Gala που ξεχώρισε για τη λάμψη, το κύρος και το υψηλό επίπεδο φιλοξενίας. Η βραδιά αποτέλεσε ένα από τα καθιερωμένα πλέον ραντεβού της ελίτ του yachting. Στελέχη και επαγγελματίες του κλάδου έδωσαν το παρόν στο cocktail event, απολαμβάνοντας ζωντανή μουσική και όμορφες παρουσίες σε ένα δυναμικό networking περιβάλλον. Η διακριτική πολυτέλεια και παρουσία των μελών της GOFAS, πρόσθεσαν μοναδική αίγλη στη βραδιά ενώ συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχία του event. Σημαντική η παρουσία της κυρίας Κωνσταντίνας Σωτηρίου (Top 21 Miss Cosmo ’24), η οποία συνέβαλλε τα μέγιστα στην προβολή των προϊόντων HUBLOT & FRED της GOFAS. Highlight της βραδιάς αποτέλεσαν τόσο το παγκόσμιας αποκλειστικότητας limited Edition HUBLOT CLASSIC FUSION CHRONOGRAPH SANTORINI όσο και η παρουσία σε avant première του HUBLOT CLASSIC FUSION TITANIUM SPARTAN. Περιορισμένο σε μόλις 50 κομμάτια, το σχέδιο του ρολογιού αποτυπώνει τη δύναμη, την ανθεκτικότητα και τον ηρωισμό των πιο θρυλικών πολεμιστών της ιστορίας. 2.500 χρόνια ιστορίας σε ένα ρολόι! H συμμετοχή της GOFAS Jewelry στο event του Yacht Master’s Club, αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή και να εγκαινιάσουμε ένα νέο Yacht σε θάλασσες κοινών αναμνήσεων και συνεργασιών!

Νέο Puma Store στο The Mall Athens

Νέο Puma Store στο The Mall Athens

Ένα ακόμα κατάστημα για τις φίλες και τους φίλους ενός από τα κορυφαία sports brands στον κόσμο, είναι γεγονός! Το νέο Puma Store άνοιξε τις πόρτες του στο επίπεδο 1 του The Mall Athens, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία αθλητικών αγορών στο κοινό του: ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, αξεσουάρ, και ρούχα τόσο για ξεχωριστές επιδόσεις, όσο και για μοναδικές πινελιές σε athleisure σύνολα. Το εμβληματικό «αιλουροειδές» έχει συνδεθεί με τις επιδόσεις global sports icons, όπως οι Neymar Jr και Mondo Duplantis, αλλά και με μερικά από τα κορυφαία ονόματα του ελληνικού αθλητισμού. Ανάμεσά τους, η αθλήτρια της καλλιτεχνικής κολύμβησης και παγκόσμια πρωταθλήτρια Ευαγγελία Πλατανιώτη, ο ολυμπιονίκης επικοντιστής Εμμανουήλ Καραλής, η πρωταθλήτρια του βάδην Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού Χρήστος Μουζακίτης και Παναγιώτης Ρέτσος, ο μαραθωνοδρόμος Παναγιώτης Καραΐσκος, κ.ά. Αν στο κομμάτι των επιδόσεων προσθέσουμε και το fashion status που έχουν all-time classic sneakers όπως το Palermo και το Speedcat, τότε είναι αναμενόμενη η ξεχωριστή θέση του brand στον γαλαξία των 200 και πλέον ονομάτων του πρώτου mall που έγινε στην Ελλάδα. Το opening του νέου Puma Store αποτελεί μια ακόμα στοχευμένη κίνηση επέκτασης του Ομίλου Φάις – στο brand portfolio του οποίου ανήκει το σήμα – στην ελληνική sports retail αγορά.    

Funky Buddha | Στην καρδιά του Πειραιά με νέο κατάστημα

Funky Buddha | Στην καρδιά του Πειραιά με νέο κατάστημα

Η Funky Buddha ανακοινώνει το άνοιγμα ενός νέου εντυπωσιακού καταστήματος στην καρδιά του Πειραιά στο πλαίσιο της στρατηγικής της για επέκταση του δικτύου της και αναβάθμισης της εμπειρίας του καταναλωτή. Η λειτουργία του νέου χώρου αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την εταιρεία, καθώς ενισχύει την παρουσία της σε ένα από τα πλέον κομβικά εμπορικά σημεία της χώρας. Το νέο κατάστημα, 235 τ.μ. διακρίνεται για την υψηλή αισθητική και τον σύγχρονο σχεδιασμό του ακολουθώντας τις τελευταίες παγκόσμιες τάσεις του retail design. Έχοντας ήδη τραβήξει τα βλέμματα των επισκεπτών και των fashion lovers της περιοχής, ο σχεδιασμός του  νέου χώρου έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια αντικατοπτρίζοντας πλήρως την ταυτότητα της Funky Buddha. Παράλληλα, μέσα από σύγχρονα συστήματα προβολής προιόντων παρέχει μια αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών συνδυάζοντας λειτουργικότητα και αισθητική σε έναν δυναμικό χώρο.

Με γνώμονα την καινοτομία και τη βιωσιμότητα, ο σχεδιασμός του ολοκαίνουριου καταστήματος αναδεικνύει την eco – conscious φιλοσοφία της εταιρείας. Ο χώρος κατασκευάστηκε με σύγχρονα υλικά, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις φωτισμού ενώ διαθέτει ψηφιακό εξοπλισμό νέας γενιάς, καθιστώντας τον έτσι έναν ιδανικό προορισμό αγορών. Οι επισκέπτες του ολοκαίνουριου καταστήματος στον Πειραιά έχουν ήδη εκδηλώσει τις θετικές εντυπώσεις τους με την ανακάλυψη των νέων ανδρικών και γυναικείων συλλογών της Funky Buddha σε έναν χώρο που συνδυάζει την αισθητική αρτιότητα με μια σύγχρονη και ολοκληρωμένη retail εμπειρία.

At the end of the day’s light come magical possibilities | The Night Collection από τον οίκο Jo Malone London

|At the end of the day’s light come magical possibilities | The Night Collection από τον οίκο Jo Malone London

Η Night Collection του οίκου Jo Malone London επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που βιώνουμε το άρωμα. Ενώ πολλά αρώματα μάς συνοδεύουν κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτή η συλλογή έχει σχεδιαστεί για να υποδέχεται τη νύχτα. Ένας ύμνος στην αρωματική δημιουργία μετά τη δύση του ήλιου — μια στιγμή ηρεμίας και στοχασμού, όπου το άρωμα μετατρέπεται σε τελετουργικό για την ψυχή. Μια υπόσχεση γαλήνης, βάθους και κομψότητας, δημιουργημένη για να μεταμορφώνει τη νύχτα σε μια αξέχαστη εμπειρία. Με την αρωματική συλλογή The Night Collection ο οίκος Jo Malone London μας προσκαλεί να χαλαρώσουμε, να αποδράσουμε, να ονειρευτούμε. 

«Πάντοτε πίστευα ότι υπάρχει κάτι συναρπαστικό στη μετάβαση από την ημέρα στη νύχτα, όταν το φως του ήλιου χάνεται και η φασαρία της ημέρας δίνει τη θέση της στη γαλήνη της νύχτας. Θεωρώ αυτήν την ‘ενδιάμεση’ στιγμή πραγματικά πολύτιμη, γεμάτη έμπνευση. Είτε βρισκόμαστε στο σπίτι, είτε σε εξωτερικό χώρο, είναι εκείνες οι στιγμές που μπορούμε πραγματικά να αποδράσουμε και να χαλαρώσουμε.» – Celine Roux, Global Head of Fragrance.

Η συλλογή The Night Collection είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Jo Malone London Γλυφάδα, attica Department Stores και στα eshops attica Department Stores και Hondos Center.

Η Kylie Jenner παρουσιάζει το Cosmic Kylie Jenner 2.0 και το νέο Natural Blur Powder Foundation – Δύο λανσαρίσματα που αναδεικνύουν την αυθεντική ομορφιά

Η Kylie Jenner παρουσιάζει το Cosmic Kylie Jenner 2.0 και το νέο Natural Blur Powder Foundation - Δύο λανσαρίσματα που αναδεικνύουν την αυθεντική ομορφιά

Η Kylie Jenner συνεχίζει να επεκτείνει το σύμπαν των Kylie Cosmetics με δύο νέα, πολυαναμενόμενα λανσαρίσματα που αντικατοπτρίζουν την προσωπική της αισθητική και το όραμά της για την ομορφιά: το νέο άρωμα Cosmic Kylie Jenner 2.0 και τη βελούδινη πούδρα Natural Blur Powder Foundation. Μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου της αρώματος, η Kylie επιστρέφει με το Cosmic Kylie Jenner 2.0 – ένα λουλουδάτο κεχριμπαρένιο άρωμα που αιχμαλωτίζει την αίσθηση μιας νέας αρχής. Οι νότες κορυφής από συμφωνία αχλαδιού και ροζ πιπέρι προσφέρουν φρεσκάδα και φωτεινότητα, ενώ οι νότες καρδιάς από ορχιδέα βανίλιας και λεβάντα χαρίζουν μια απαλή, φλοράλ κομψότητα. Στη βάση, το κεχριμπάρι και το σανταλόξυλο προσθέτουν βάθος και διάρκεια, τυλίγοντας το δέρμα με ζεστασιά.

Παράλληλα, η Kylie παρουσιάζει το νέο Natural Blur Powder Foundation – μια ανάλαφρη, ενυδατική πούδρα διαθέσιμη σε 30 αποχρώσεις, που προσφέρει φυσικό ματ φινίρισμα με διάρκεια έως και 12 ώρες. Εμπλουτισμένη με Bamboo Powder, Samphira Oil Bioactive και Aloe Barbadensis Leaf Extract, η φόρμουλα εξομαλύνει πόρους και λεπτές γραμμές, ενώ ρυθμίζει τη λιπαρότητα χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα. Καθαρό, vegan και κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, το Natural Blur Powder Foundation μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ως βάση όσο και ως setting powder, ιδανικό για καθημερινή χρήση ή για on-the-go touch-ups. Δύο νέες αφίξεις που ενώνουν το self-expression με την καινοτομία και επαναπροσδιορίζουν το τι σημαίνει σύγχρονη, προσωπική ομορφιά.

Η Taft από τον Schwarzkopf αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς 2025» για μαλλιά με άψογο Styling κάθε στιγμή

Η Taft από τον Schwarzkopf αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς 2025» για μαλλιά με άψογο Styling κάθε στιγμή

Η Taft, Νο1 μάρκα Styling στην Ευρώπη με την υπογραφή του Schwarzkopf, διακρίθηκε  ως «Προϊόν της Χρονιάς 2025» στην κατηγορία «Hair Styling», επιβεβαιώνοντας την σημαντική της θέση στην αγορά και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Η αναγνώριση αυτή προέρχεται από το σημαντικότερο διεθνή θεσμό βράβευσης της καινοτομίας καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, και ενισχύει τη δέσμευση της μάρκας να προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις styling που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες κάθε καταναλωτή. Τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της Taft από τον Schwarzkopf χαρίζουν απόλυτο έλεγχο των μαλλιών κάτω από όλες τις συνθήκες. Από τα νέα hairsprays μαλλιών για δυνατό κράτημα, επανόρθωση με το πατενταρισμένο σύστημα HAPTIQ και όγκο, μέχρι τους αφρούς μαλλιών για τέλειες μπούκλες και λάμψη, η Taft γίνεται σύμμαχος κάθε καταναλωτή απέναντι στις δυσκολίες της καθημερινότητας βοηθώντας τον να αναδείξει τον μοναδικό εαυτό του με στυλ και αυτοπεποίθηση. For Every You!

Το «Προϊόν της Χρονιάς» (Voted Product of the Year) διοργανώνεται σε πάνω από 45 χώρες ανά τον κόσμο, με τον ίδιο κύριο σκοπό: να αναδεικνύει τα νέα καινοτόμα προϊόντα της αγοράς και να επιβραβεύει τις επιχειρήσεις που τα δημιουργούν για την επένδυση και την πίστη τους στην καινοτομία. Το λογότυπο «Προϊόν της Χρονιάς» υποστηρίζεται από τις ψήφους των Ελλήνων καταναλωτών και διευκολύνει τους αγοραστές στην καλύτερη επιλογή προϊόντος, ενώ εξοικονομούν χρόνο και χρήμα. Για τους κατασκευαστές των βραβευμένων προϊόντων, το λογότυπο είναι ένα ισχυρό μήνυμα προώθησης προϊόντος με αποδεδειγμένα αποτελέσματα στην αύξηση των πωλήσεων, στη διανομή και στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Cerawards 2025 | Η δημιουργικότητα σε full skincare mode από τη CeraVe

Cerawards 2025 | Η δημιουργικότητα σε full skincare mode από τη CeraVe

Τι συμβαίνει όταν κατεβαίνεις στο μετρό φορώντας μπουρνούζι; Όταν μπαίνεις σε ελικόπτερο με την αγαπημένη σου CeraVe στην τσάντα; Ή όταν χορεύεις στο TikTok με την ενυδατική στα χέρια; Τα Cerawards 2025 ήταν η επιβεβαίωση ότι το skincare είναι κάτι περισσότερο από ρουτίνα, αλλά μια ατελείωτη πηγή έμπνευσης και δημιουργικότητας. Την Πέμπτη 3 Απριλίου, ηCeraVe, η #1 μάρκα περιποίησης και ενυδάτωσης που αγαπούν οι δερματολόγοι στις ΗΠΑ, έφερε τη μαγεία των Cerawards 2025 στον εντυπωσιακό χώρο του Castor Place, σε μια βραδιά γεμάτη δημιουργικότητα, λάμψη και φυσικά… CeraVe vibes! Οικοδέσποινα της βραδιάς, ήταν η ηθοποιός Έλενα Χαραλαμπούδη (aka 5 Minute Mum), η οποία καλωσόρισε το κοινό με τον δικό της ανεπανάληπτο τρόπο, μετατρέποντας την εκδήλωση στο κορυφαίο επιστέγασμα ενός ταξιδιού δημιουργίας, όπου το skincare έγινε storytelling και κάθε video αποτέλεσε πηγή έμπνευσης!

Με ένα ανοιχτό κάλεσμα προς όλους τους δημιουργούς της Ελλάδας – skincare lovers, content creators, επαγγελματίες υγείας και beauty enthusiasts – η CeraVe προσκάλεσε το κοινό να συμμετάσχει στον πιο inclusive και inspiring διαγωνισμό της χρονιάς. Η πρόκληση; Να δημιουργήσουν το δικό τους video χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε προϊόν CeraVe και να το μοιραστούν στα social media με τα hashtags @cerave και #cerawards, διεκδικώντας έτσι το μεγάλο έπαθλο: ένα αξέχαστο ταξίδι στη Νέα Υόρκη για τον εορτασμό των 20 χρόνων της CeraVe! Οι συμμετέχοντες ανέβασαν tutorials, tips, hacks, routines, επεξηγηματικά ή super fun videos, ενώ είχαν την ευκαιρία να διαγωνιστούν σε μία ή περισσότερες κατηγορίες. Η διαδικασία συμμετοχής στα Cerawards ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, αποδεικνύοντας ότι το skincare με CeraVe δεν είναι απλώς ένα trend, αλλά τρόπος ζωής! Στην τελετή απονομής, οι κορυφαίοι δημιουργοί βραβεύτηκαν για τις ξεχωριστές συμμετοχές τους, σε μια βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό και θερμά χειροκροτήματα. Πιο συγκεκριμένα, η Βασιλική Τσερτσελή απέσπασε το βραβείο Best Educational Content, ενώ η Σοφία Μαραθιά κέρδισε στην κατηγορία Best Trend Content. Ο Γιώργος Ντάβος αναδείχθηκε νικητής στο Best Original Content, ενώ η Μιχαέλα Σιδηρά διακρίθηκε στην κατηγορία Best Medical-Health Content. Στην κατηγορία Best Skincare Content, το βραβείο κατέκτησε ο Μάνος Καμακάρης. Οι μεγάλοι νικητές της βραδιάς, Ελίνα Καλιτζάκη και Νικόλας Παπαδάκης, κέρδισαν τον τίτλο των Gold Winners και το κορυφαίο έπαθλο: ένα αξέχαστο ταξίδι στη Νέα Υόρκη, για να γιορτάσουν τα 20 χρόνια της CeraVe!

Avatar photo
Author

"Ioanna's Notebook" is a Greek Lifestyle blog focused primarily on Style, Beauty, Food, and Travel. Style and beauty advice posts are published daily along with some favorite product picks, travel diaries and life updates!

Write A Comment