Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, σε αυτό το On my radar Fashion & Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion & beauty νέα.
FALCONERI MOONLIGHT | Η ομορφιά του κασμίρ αναμειγνύεται με αστραφτερές λεπτομέρειες
H Falconeri παρουσιάζει τη νέα limited edition χωρισμένη σε τρία drop με ένα αποκλειστικό event στο flagship store του Μιλάνου, στην Via Monte Napoleone από τις 18.00 έως 20.00. Κάθε κομμάτι αναδεικνύει την τέλεια αρμονία της πολυτέλειας, του στυλ και των αποκλειστικών λεπτομερειών, σχεδιασμένο για όποιον επιθυμεί να ξεχωρίζει με κομψότητα και εκλέπτυνση.
Tο πρώτο drop – ‘Winter Crystals’ – είναι αφιερωμένο σε όσους επιθυμούν να συνδυάζουν άνεση και στυλ χωρίς να θυσιάζουν την κομψότητα. Τα τρία απαλά pearl-grey ενδύματα – πουλόβερ από κασμίρ, παντελόνι και ολόσωμη φόρμα – είναι διακοσμημένα με λεπτές αστραφτερές απλίκες. Κάθε κομμάτι μπορεί να φορεθεί μόνο του για μια minimal αλλά εκλεπτυσμένη εμφάνιση ή να συνδυαστεί με τα υπόλοιπα για ένα συντονισμένο outfit που αποπνέει κομψότητα και φινέτσα.
Tο δεύτερο drop – ‘Starry Night‘ – γιορτάζει τη μαγεία του νυχτερινού ουρανού με κομμάτια από κασμίρ, διακοσμημένα με λαμπερές απλίκες και ένα εκλεπτυσμένο degradé effect σε αποχρώσεις του μαύρου, του μπλε και του snowflake. Οι πρωταγωνιστές της συλλογής περιλαμβάνουν το παλτό και το σακάκι, ένα ιδανικό συνδυασμό κομψότητας και πρωτοτυπίας. Το πουλόβερ με ντραπέ στο πλάι και γυμνούς ώμους, προσδίδει μια τολμηρή πινελιά σε κάθε ντύσιμο. Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικά αξεσουάρ – κασκόλ, καπέλο και γάντια – εμπλουτισμένα με αστραφτερές λεπτομέρειες, ενώ το πουκάμισο πόλο και η ζακέτα, στολισμένα με statement κουμπιά, επαναφέρουν τη φωτεινότητα στην πρόταση. Το πιο ευέλικτο ρούχο είναι, χωρίς αμφιβολία, το κασμιρένιο αμάνικο πουπουλένιο μπουφάν με δύο όψεις, με statement γιακά που ενισχύει τη λειτουργικότητά του, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά κομψό κομμάτι για κάθε περίσταση.
Τέλος, το τρίτοdrop – ‘Enchanted Garden’ – γιορτάζει τη φρεσκάδα και την ομορφιά των λουλουδιών με μια συλλογή από κασμίρ που φέρνει μια ανοιξιάτικη γοητεία ακόμα και στις πιο κρύες μέρες. Το wrap-over top, η ζακέτα και το σορτς, στην απόχρωση snowflake, είναι διακοσμημένα με φωτεινά floral patches που προσδίδουν θηλυκότητα και ρομαντισμό.
Η H&M συνεργάζεται με τον Glenn Martens το Φθινόπωρο του 2025
Η H&M ανακοινώνει με ενθουσιασμό την επόμενη designer συνεργασία της – μία συνεργασία ορόσημο με τον Glenn Martens. Ο Βέλγος σχεδιαστής είναι γνωστός για την ικανότητά του να δοκιμάζει τα όρια μεταξύ streetwear και υψηλής ραπτικής και πρόκειται να φέρει το δημιουργικό του όραμα στην H&M το Φθινόπωρο του 2025.
Σχετικά με τις συνεργασίες της H&M με Σχεδιαστές: Η H&M λάνσαρε την πρώτη της συλλογή σε συνεργασία με σχεδιαστή το 2004, σε συνεργασία με τον Karl Lagerfeld, τότε καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Chanel. Η πρωτοβουλία αυτή έφερε επανάσταση στη βιομηχανία της μόδας, καθιστώντας τη μόδα μερικών κορυφαίων σχεδιαστών και brands, προσιτή στο κοινό ενώ παράλληλα εδραίωσε την αρχή ότι το σπουδαίο design υπερέχει της τιμής. Τα τελευταία 20 χρόνια, η H&M έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας και κάθε συνεργασία είναι μοναδική, ανταποκρινόμενη στις αξίες και τις αρχές των εκάστοτε σχεδιαστών.
Προηγούμενες συνεργασίες της H&M με Σχεδιαστές: Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons by Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (Άνοιξη 2009), Jimmy Choo (Φθινόπωρο 2009), Sonia Rykiel (Άνοιξη 2010), Lanvin (Φθινόπωρο 2010), Versace (2011), Marni (Άνοιξη 2012), Maison Martin Margiela (Φθινόπωρο 2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Mugler (Άνοιξη 2023) και Rabanne (Φθινόπωρο 2023).
Η Zara εγκαινιάζει το νέο της κατάστημα στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
Η Zara, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο της παγκόσμιας μόδας, υποδέχεται τους καταναλωτές της στο ολοκαίνουργιο κατάστημα στον αριθμό 45 της ιστορικής οδού Τσιμισκή, στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.Το καινούργιο κατάστημα βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο και απλώνεται σε τέσσερις πολυτελείς ορόφους, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών που ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε καταναλωτή. Η αισθητική του καταστήματος συνδυάζει μια μινιμαλιστική φιλοσοφία με τη χρήση προσεκτικά επιλεγμένων υλικών υψηλής ποιότητας. Αυτό τονίζει την πολυτέλεια των προϊόντων που παρουσιάζονται, προσφέροντας μια αίσθηση καθαριότητας και απλότητας. Ο διακριτικός και στρατηγικά τοποθετημένος φωτισμός ενισχύει την εμφάνιση του κάθε κομματιού, δημιουργώντας μια ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Παράλληλα, οι ευρύχωροι και καλά οργανωμένοι χώροι διευκολύνουν την άνετη περιήγηση των πελατών, κάνοντας την εξερεύνηση των νέων συλλογών μια πραγματικά ευχάριστη εμπειρία.
Made to Measure κοστούμια, δια χειρός Τάκη Γιαννέτου
Ο PR Manager, Γιώργος Ντάβλας, επιλέγει για τις επίσημες και λαμπερές εμφανίσεις του, μοναδικά Made to Measure κοστούμια του διακεκριμένου σχεδιαστή και καλού του φίλου Τάκη Γιαννέτου. Κοστούμια φτιαγμένα από τα καλύτερα υφάσματα, σε συνδυασμό με την εξαιρετική δεξιοτεχνία που διακρίνεται στα ρούχα Giannetos για πάνω από έναν αιώνα. Ο Τάκης Γιαννέτος ανήκει στην τέταρτη γενιά της οικογένειας που ηγείται του οίκου μόδας Giannetos, ενώ σχεδιάζει και δημιουργεί αποκλειστικά με την χρήση με των πιο καινοτόμων σχεδιαστικών προγραμμάτων.
Η “Τέχνη της Κομψότητας”: Ένα exclusive Press Event εμπνευσμένο από τη συλλογή Intimissimi A/W 2024
Την Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, η Intimissimi υποδέχθηκε 30 εκλεκτές καλεσμένες στο MONA Athens σε ένα exclusive event, που ανέδειξε την ομορφιά και τη δεξιοτεχνία μέσα από ένα δημιουργικό workshop, αντλώντας έμπνευση από τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024. Η ξεχωριστή αυτή εκδήλωση τόνισε τη σύνδεση της κομψότητας του lingerie με την τέχνη, προσφέροντας στις καλεσμένες μια μοναδική εμπειρία. Στην καρδιά της εκδήλωσης βρέθηκε ένα εμπνευσμένο workshop κεραμικής από τη Myrtmigi, κατά τη διάρκεια του οποίου οι συμμετέχουσες δημιούργησαν κομψά κεραμικά έργα, εμπνευσμένα από την αισθητική της Intimissimi. Χρησιμοποιώντας αυθεντικά stencils δαντέλας από τη συλλογή, αποτύπωσαν τις λεπτές υφές και τα ιδιαίτερα σχέδια στον πηλό, ενσωματώνοντας έτσι το ύφος και τη φινέτσα της Intimissimi στα έργα τους.
Ανάμεσα στις εκλεκτές προσκεκλημένες που συμμετείχαν στη βραδιά, παρευρέθηκαν γνωστές προσωπικότητες από τον Τύπο, την τηλεόραση και τον χώρο των τεχνών, οι influencers του brand Χριστίνα Μπόμπα, Μαρία Κορινθίου, Μαρία Παπαγεωργίου καθώς και η ambassador της Intimissimi, Τόνια Σωτηροπούλου, φορώντας επιλεγμένα κομμάτια της νέας συλλογής Ultralight with Cashmere. Οι καλεσμένες απόλαυσαν την εμπειρία σε ένα εκλεπτυσμένο περιβάλλον, συνοδεία ενός premium aperitivo με γκουρμέ επιλογές, και τρεις εξαιρετικές νέες γεύσεις καφέ της Nespresso, εμπνευσμένες από την εορταστική περίοδο. Ο βραβευμένος με αστέρι Michelin, σεφ Jean Imbert, επιμελήθηκε τις τρεις αυτές νέες γεύσεις: τον Unforgettable Espresso, τον Peanut and Roasted Sesame και τον Almond Croissant, οι οποίες αποτέλεσαν τη βάση για τις συνταγές της βραδιάς. Μέσα από το ιδιαίτερο αυτό event, η Intimissimi απέδειξε για ακόμη μία φορά την αφοσίωσή της στη λεπτομέρεια, αναδεικνύοντας τη δεξιοτεχνία και την κομψότητα της δαντέλας μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση.
Η ΧΗΤΟΣ στο 35ο Athens Fashion Week: Χορηγός του fashion show της Δάφνης Βαλέντε
Το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, η ΧΗΤΟΣ με τα brands της Green Cola, Green Mocktail & το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Zαγόρι, υποστήριξε το fashion show της σχεδιάστριας Δάφνης Βαλέντε, που παρουσιάστηκε στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ στο πλαίσιο του 35ου Athens Fashion Week. Η σχεδιάστρια Δάφνη Βαλέντε, γνωστή ως «γλύπτρια της μόδας» παρουσίασε τη διαχρονική της συλλογή με τίτλο «Living Sculpture», εμπνευσμένη από τη γλυπτική του 20ου αιώνα και υπό τους ήχους προ-κλασσικής μουσικής. Οι ξεχωριστές δημιουργίες της σε φθινοπωρινά χρώματα και πλισέ φόρμες με έντονα τρισδιάστατα στοιχεία πάντρεψαν αρμονικά την κομψότητα, με την ελευθερία και την προσιτή υψηλή ραπτική. Οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν, κατά τη διάρκεια του εντυπωσιακού fashion show, μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία με τα δροσιστικά προϊόντα της ΧΗΤΟΣ. Η Green Cola, το Green Mocktail Passion Fruit και το Φυσικό Μεταλλικό νερό Ζαγόρι, προσέφεραν έναν υπέροχο συνδυασμό δροσιάς και γεύσης, ενισχύοντας τη δυναμική ατμόσφαιρα της εκδήλωσης.
Η Aveda αποκαλύπτει τη συνεργασία της με την παγκόσμια πολυτελή μάρκα Altuzarra για την limited – edition holiday collection | Η limited edition συλλογή συνοδεύεται από στιλάτα αξεσουάρ και σετ δώρων που σέβονται το περιβάλλον, ενσωματώνοντας την ομορφιά και το θαύμα της φύσης
Η Aveda, η 100% vegan μάρκα περιποίησης μαλλιών υψηλής απόδοσης με αποστολή να φροντίζει τον κόσμο, παρουσιάζει μια αποκλειστική συνεργασία με την παγκόσμια πολυτελή ready-to-wear μάρκα Altuzarra. Η εορταστική συλλογή Holiday 2024 είναι η τελευταία λέξη της μόδας, έχει δημιουργηθεί με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον και συνοδεύεται από limited edition αξεσουάρ και σετ δώρων περιποίησης μαλλιών και σώματος.
«Οι άνθρωποι μπορούν να αναγνωρίσουν πότε κάτι έχει δημιουργηθεί με αγάπη, φροντίδα και προσοχή – αυτό είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για τις συλλογές και τις συνεργασίες μου», δήλωσε ο Joseph Altuzarra, σχεδιαστής μόδας και ιδρυτής της μάρκας Altuzarra. «Υπάρχει μια ισχυρή σύνδεση ανάμεσα στις αξίες των δυο brands και της δημιουργικής διαδικασίας μεταξύ της Aveda και της Altuzarra, ειδικά όσον αφορά τη διασταύρωση της φύσης και της ομορφιάς. Αυτό πέρασε αρμονικά και στην ξεχωριστή εορταστική συλλογή μας — τα προϊόντα και οι συσκευασίες είναι τόσο προσεγμένα και δίνουν την μοναδική αίσθηση του χειροποίητου.» Τα brands μοιράζονται την αγάπη τους για την ομορφιά και τη φύση κι αυτό φαίνεται σε όλη τη συλλογή. Τα σχέδια εντυπωσιάζουν με μυστικιστικά βοτανικά μοτίβα που αντανακλούν την κομψότητα και τη συμμετρία της φύσης και της ανθρώπινης μορφής.
APIVITA Limited Edition Χριστουγεννιάτικα Πακέτα
H ΑPIVITA, η εταιρεία φυσικών καλλυντικών γεννημένη από τις μέλισσες και με την υπογραφή της επιστήμης, παρουσιάζει τα limited-edition προωθητικά χριστουγεννιάτικα πακέτα για να γιορτάσουμε τη μαγεία των Χριστουγέννων μαζί με τα πρώτα γενέθλια της νέας μας σειράς περιποίησης προσώπου BEEVINE ELIXIR!
Η ΑPIVITA («η ζωής της μέλισσας») ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1979 από δύο φαρμακοποιούς (Νίκη & Νίκο Κουτσιανά), πρωτοπόροι στη βιώσιμη ανάπτυξη και γοητευμένοι από την κοινωνία των μελισσών. Ενθυλακώνοντας την πεμπτουσία της κυψέλης στα προϊόντα της, η APIVITA προσφέρει φυσικά προϊόντα με την υπογραφή της επιστήμης για το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα. Οι συνθέσεις της APIVITA, που προτείνονται από ειδικούς σε θέματα περιποίησης της επιδερμίδας ανά τον κόσμο, αξιοποιούν τη δύναμη των κατοχυρωμένων με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας προϊόντων μέλισσας σε συνδυασμό με φυσικά δερματολογικά ενεργά συστατικά, για αποδεδειγμένα ορατά αποτελέσματα. Για περισσότερα από 45 χρόνια, η APIVITA επικονιάζει μια φιλοσοφία αειφορίας και ευθύνης με απώτερο σκοπό την επίτευξη της ομορφιάς που σέβεται τη φύση και τον άνθρωπο. Ως ηγετικό μέλος της B Corp, η APIVITA δεσμεύεται να βοηθά στην αναγέννηση 1 δισεκατομμυρίου μελισσών κάθε χρόνο μέσα από δωρεές και προγράμματα ευαισθητοποίησης για την προστασία τους.
- LITTLE PLEASURES | Παρουσιάζουμε 3 limited-edition προωθητικά γιορτινά πακέτα περιποίησης χεριών & χειλιών για επανόρθωση, ενυδάτωση και προστασία. Τα κουτιά φέρουν FSC πιστοποίηση. Winder Wonders Honey: Για επανόρθωση χειλιών και χεριών, Winder Wonders Jasmine: Για ενυδάτωση χειλιών και χεριών, Winder Wonders Hypericum: Για ξηρά, σκασμένα χέρια
- SKINCARE ADDICTS | Παρουσιάζουμε 8 limited-edition προωθητικά γιορτινά πακέτα των αγαπημένων σειρών προσώπου Beevine Elixir, Queen Bee, Aqua Beelicious, Beessential Oils και Express Beauty μάσκες. Ανακυκλώσιμα νεσεσέρ κατασκευασμένα από βαμβάκι- φόδρα από 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, ενώ το κουτί φέρει FSC πιστοποίηση.
- BEEVINE ELIXIR | Ολική επαναφορά κολλαγόνου. Παρουσιάζουμε 2 limited-edition προωθητικά γιορτινά πακέτα για μια ολοκληρωμένη ρουτίνα που επαναφέρει την ισορροπία κολλαγόνων στα επίπεδα της νεανικής επιδερμίδας, χαρίζοντας σύσφιξη και ελαστικότητα.
- QUEEN BEE | Oρατή Μεταμόρφωση της Επιδερμίδας με τη δύναμη του βασιλικού πολτού. Παρουσιάζουμε 2 limited-edition προωθητικά γιορτινά πακέτα για μια ολοκληρωμένη αντιγηραντική ρουτίνα για σφριγηλή, λαμπερή, νεανική & φρέσκια επιδερμίδα.
- ΑQUA BEELICIOUS | Όλα ξεκινούν από την ενυδάτωση. Παρουσιάζουμε 2 limited-edition προωθητικά γιορτινά πακέτα για μια ολοκληρωμένη ρουτίνα άμεσης ενυδάτωσης για καθαρή, φρέσκια και δροσερή επιδερμίδα.
- BEESSENTIAL OILS | Η πεμπτουσία της φύσης. Παρουσιάζουμε 1 limited-edition προωθητικό γιορτινό πακέτo με την απόλυτα θρεπτικά ελιξίρια που δρουν ως συμπλήρωμα ενδυνάμωσης της επιδερμίδας, εξασφαλίζοντας την καθημερινή δόση ομορφιάς.
- EXPRESS BEAUTY ΜΑΣΚΕΣ | Δώσε τροφή στην ομορφιά σου με φρέσκα συστατικά της Μεσογειακής γης. Παρουσιάζουμε 1 limited-edition προωθητικό γιορτινό πακέτo για την επαναφορά της φυσικής υγρασίας και λάμψης της επιδερμίδας.
- GENTLEMEN ONLY | Παρουσιάζουμε 1 limited-edition προωθητικό γιορτινό πακέτo της ανδρικής σειράς περιποιήσης Men’s Care. Το κουτί φέρει FSC πιστοποίηση.
- MEN’S CARE | Όταν τα φυσικά ελιξίρια γίνονται μια καθαρά ανδρική υπόθεση. Διαθέτουν ελαφριές, δροσερές υφές και αντισηπτική δράση χάρη στην πρόπολη και τα αιθέρια έλαια
The Body Shop Χριστουγεννιάτικες αφίξεις 2024
Ανεξάρτητα από το budget σας και ποιον έχετε στη λίστα δώρων σας, όλοι θέλουμε απλώς να χαρίσουμε όμορφα δώρα. Ευτυχώς, η The Body Shop χαρίζει μόνο ΥΠΕΡΟΧΑ χριστουγεννιάτικα δώρα. Είναι αποτελεσματικά και τόσο καλά για αυτά τα όμορφα σώματα που όλοι αγαπάμε. Κατασκευάζονται με υπεύθυνο τρόπο, γεγονός που τα καθιστά και καλύτερα για τον πλανήτη. Και όπως είναι γνωστό τα συστατικά και οι συσκευασίες δώρων της The Body Shop προέρχονται από τους προμηθευτές
μέσα από το πρόγραμμά της Δίκαιο Εμπόριο με Κοινότητες σε όλο τον κόσμο. Και ξεχειλίζουν από vegan και cruelty-free φόρμουλες (απολύτως κανένας τάρανδος δεν τραυματίστηκε ατά την προετοιμασία αυτών των υπέροχων δώρων.)
Για το απόλυτο δώρο, μην κοιτάξετε πέρα από τα θρυλικά και θρεπτικά Body Butters της The Body Shop, για όλους τους διαφορετικούς τύπους επιδερμίδας, μυρίζουν υπέροχα και χαρίζουν χαμόγελα στα πρόσωπα των ανθρώπων για πάνω από 30 χρόνια. Τι κάνει το Body Butter το απόλυτο δώρο; Υπάρχει πραγματικά ένα Body Butter για τον καθένα. Με 13 παραλλαγές στο εμβληματικό προϊόν περιποίησης σώματος, μπορείτε να δείξετε την αγάπη σας επιλέγοντας αυτό που ξέρετε ότι θα λατρέψουν. Αντί, λοιπόν, να θεωρήσουν οι αγαπημένοι σας το δώρο τους ως κάτι συνηθισμένο, δώστε τους τη χαρά να απολαύσουν το ζουμερό Satsuma Body Butter της The Body Shop, ιδανικό για επιδερμίδες με κανονικές απαιτήσεις ενυδάτωσης. Πιστεύετε ότι το αγαπημένο σας πρόσωπο δεν είναι τύπος για το Satsuma Body Butter; Τότε τι θα λέγατε για το βαθιά ενυδατικό Shea Body Butter; Με τόσες πολλές επιλογές για να διαλέξετε, το να δείξετε ότι νοιάζεστε δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολο.
Θέλετε να κάνετε ένα δώρο με μια πιο προσωπική πινελιά; Η εξατομικευμένη σειρά δώρων της The Body Shop σας επιτρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας ξεχωριστό δώρο για κάθε αποδέκτη. Στην πραγματικότητα, κάθε μέρος του δώρου εξαρτάται από εσάς, ακόμη και η συσκευασία. Επιλέξτε ανάμεσα στις εορταστικές συσκευασίες δώρων, όπως υπέροχα χρωματιστά γιορτινά πουγκιά και χειροποίητα κουτιά, φτιαγμένα με αγάπη και στη συνέχεια, αρχίστε να γεμίζετε, να γεμίζετε και να γεμίζετε με τα εμβληματικά, vegan και cruelty free προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς της The Body Shop.
Η L’ORÉAL Dermatological Beauty υπερήφανος χορηγός της Patras MED iGEM 2024 του Πανεπιστημίου Πατρών | Στην κατάκτηση Χρυσού Μεταλλίου και την είσοδό της στο Παγκόσμιο Top 10 στον διαγωνισμό Συνθετικής Βιολογίας iGEM
Η L’Oréal Dermatological Beauty υποστήριξε την ομάδα Patras MED iGEM 2024 του Πανεπιστημίου Πατρών στην πορεία της προς τη συμμετοχή στον κορυφαίο διεθνή διαγωνισμό Συνθετικής Βιολογίας iGEM, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. Η ομάδα, αποτελούμενη από ταλαντούχους φοιτητές διαφόρων τμημάτων, κατέκτησε το Χρυσό μετάλλιο και διακρίθηκε εισερχόμενη στο παγκόσμιο Top 10 ανάμεσα σε 196 προπτυχιακές ομάδες, μια πρωτόγνωρη επιτυχία για ελληνική ομάδα σε αυτό το επίπεδο. Η Patras MED iGEM 2024 παρουσίασε το πρωτοποριακό project “Lethe: Reviving Memories, Forgetting Alzheimer’s Disease”, μια καινοτόμα προσέγγιση γονιδιακής θεραπείας για τη νόσο Alzheimer. Στόχος του project είναι η αναστολή της συσσώρευσης της πρωτεΐνης tau στον εγκέφαλο, η οποία συνδέεται με τη δυσλειτουργία των νευρώνων και την εμφάνιση της νόσου. Η ομάδα αξιοποίησε εξελιγμένες τεχνικές, όπως τη χρήση του miRNA-195 και αδενο-συσχετιζόμενων ιών AAV, για την αύξηση της ποσότητας του ενζύμου PP2A, που αντιστρέφει την τροποποίηση και συσσώρευση της πρωτεΐνης tau.
Αυτή η εντυπωσιακή διάκριση έρχεται ως συνέχεια των προηγούμενων επιτυχιών της ομάδας, η οποία κατέκτησε χρυσό μετάλλιο το 2022 με το project «syn-PNOIA» για τη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα και το 2023 με το project «Herophilus» για τον καρκίνο του παγκρέατος. Η φετινή επιτυχία, ωστόσο, ξεπερνά κάθε προηγούμενο, τοποθετώντας την Patras MED iGEM 2024 ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες παγκοσμίως, ξεπερνώντας πανεπιστήμια όπως το Stanford, Oxford, MIT και Cambridge. Πέραν του χρυσού μεταλλίου, η Patras MED iGEM 2024 τιμήθηκε με το Βραβείο Συμπερίληψης (“Inclusivity Award”) για τις δράσεις της σχετικά με την κοινωνική ένταξη των ασθενών με άνοια και την προώθηση της συμμετοχής μειονοτήτων στην επιστήμη. Ήταν επίσης υποψήφια για το βραβείο “Best Therapeutics Project” ανάμεσα σε 45 ομάδες Προπτυχιακού και Μεταπτυχιακού επιπέδου, καθώς και για την “Καλύτερη Παρουσίαση”. Αναγνωρίζοντας την αξία της επόμενης γενιάς επιστημόνων, η L’Oréal Dermatological Beauty ανέλαβε τη δέσμευση να υποστηρίξει εμπράκτως τους φοιτητές στο ταξίδι τους προς την ανακάλυψη. Με πίστη στη δυναμική τους προσέγγιση προς την αλλαγή του κόσμου μέσα από την έρευνα και την καινοτομία, η L’Oréal Dermatological Beauty βρέθηκε δίπλα τους, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός φωτεινότερου μέλλοντος για την ιατρική και την υγεία.
Καινοτομία, εξειδικευμένη γνώση & συνεχής δέσμευση για τη L’Oréal Dermatological Beauty στο 2Ο Διεθνές Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας
Η L‘Oréal Dermatological Beauty συμμετείχε δυναμικά στο 2ο Διεθνές Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας, το οποίο υλοποιήθηκε από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 3 Νοεμβρίου και παρακολούθησαν 682 δερματολόγοι – αφροδισιολόγοι, προβάλλοντας την αφοσίωσή της στην καινοτομία και την εξειδικευμένη γνώση στον τομέα της δερματολογικής φροντίδας. Μέσα από την παρουσία των brands La Roche–Posay, Vichy, CeraVe καιSkinCeuticals, η L’Oréal Dermatological Beauty ανέδειξε τη δέσμευσή της στην ανάπτυξη προϊόντων που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες του δέρματος, βασισμένα σε χρόνια έρευνας και εξελιγμένες τεχνολογίες, ενώ ενισχύοντας τη συνεργασία της με κορυφαίους δερματολόγους, παρουσίασε τις πιο πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις και καινοτομίες που αφορούν την υγεία και την ομορφιά του δέρματος.
Στο δορυφορικό συμπόσιο της L‘Oréal Dermatological Beauty, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, με θέμα “Από την Κλινική έως την Αισθητική Δερματολογία: Συμβουλές για Κάθε Τύπο Δέρματος“, στην κατάμεστη αίθουσα του Divani Caravel οι 368 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, υπό τον συντονισμό του κ.Ιωάννη Μπάρκη,Πρόεδρο της Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας να παρακολουθήσουν δυο πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες. Στην πρώτη ομιλία, υπό την χορηγία της CeraVe, o Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος Δρ. Αντώνης Κανελλέας ανέπτυξε τη σημασία της εστίασης στις παθήσεις του έγχρωμου δέρματος, καθώς και τρόπους διάγνωσης και θεραπείας και την ανάγκη για τη σύγχρονη δερματολογία να εστιάσει σε αυτή την ομάδα κοινού. Τη σκυτάλη της δεύτερης ομιλίας υπό τη χορηγία της Vichy έλαβε η Δρ. Μαρίτα Κοσμαδάκη, Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος, η οποία με μεστό τρόπο παρουσίασε την πυραμίδα της φροντίδας του δέρματος, τη σημαντικότητα των δραστικών συστατικών αντιγήρανσης και πώς συνδυάζονται σε μια ολοκληρωμένη περιποίηση, ενώ υπερθεμάτισε για την σημασία της συμβουλευτικής από τον δερματολόγο προς τους ασθενείς, ως προς την ορθή εφαρμογή τους.
Στον περιβάλλοντα εκθεσιακό χώρο, κάθε brand της L’Oréal Dermatological Beauty είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει πρόσφατες καινοτομίες, δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένες θεραπευτικές περιοχές.Η La Roche–Posay με αιχμή του δόρατος τα προϊόντα MelaB3 για την αντιμετώπιση της υπερμελάγχρωσης και Effaclar κατά της ακμής, παρουσίασε παράλληλα και τη δέσμευση στην Ογκολογία, την υποστήριξη των ογκολογικών ασθενών και τα κατάλληλα προϊόντα που συστήνονται για την ανακούφιση του δέρματος. Η Vichy εστίασε στα πρωτοποριακά συστατικά αντιγήρανσης όπως αυτά συστήνονται μέσα από τη σειρά Liftactiv και ταυτόχρονα πρόβαλλε και τις καινοτομίες της σειράς Dercos Anti-dandruff για τη θεραπεία της πιτυρίδας. Η CeraVe τόνισε τη σημασία της ενυδάτωσης και προστασίας του επιδερμιδικού φραγμού με τη χρήση κεραμιδίων και τεχνολογίας MVE με τα προϊόντα CeraVe Moisturising Cream & CeraVe Moisturising Lotion, ενώ η SkinCeuticals, ανέδειξε τη σημασία της ισχυρής αντιοξειδωτικής δράσης ως σύμμαχο της θεραπείας στο ιατρείο με τα προϊόντα Η.Α, P-TIOX, Age Eye, A.G.E Interrupter.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα προϊόντα, την επιστημονικότητα και τη δράση τους ανά ανάγκη του ασθενούς, να λάβουν εξειδικευμένους οδηγούς και να ανταλλάξουν απόψεις με τους ειδικούς κάθε brand της L’Oréal Dermatological Beauty. Μέσω αυτής της αλληλεπίδρασης, εμπλούτισαν περαιτέρω τις γνώσεις τους για τις συγκεκριμένες ανάγκες των ασθενών τους και ανακάλυψαν νέες πρακτικές λύσεις για κλινικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Η παρουσία της L’Oréal Dermatological Beauty στο 2ο Διεθνές Συνέδριο Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας υπογράμμισε τη διαρκή δέσμευση να ηγείται της επιστημονικής έρευνας στον τομέα της δερματολογίας. Με στόχο την παροχή ασφαλών και αποτελεσματικών λύσεων για την υγεία και την ομορφιά του δέρματος, επιβεβαιώνει την αποστολή της να βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας, παρέχοντας στους δερματολόγους και τους ασθενείς τις πιο αξιόπιστες και προηγμένες λύσεις στην περιποίηση του δέρματος.
HEXIE – Νέα δεδομένα στην φροντίδα και αναζωογόνηση της επιδερμίδας
H Αντωνία Λόλα, δημιουργός του skincare brand HEXIE καλωσόρισε στο Aether Spa τον Μέμο Μπεγνή. Ο ηθοποιός επιλέγει για την ενυδάτωση του δέρματός του, την αναζωογονητική κρέμα νυκτός LA CRÈME DE NUIT LIFT ET RÉGÉNÉRATION από τη σειρά RÉSULTAT SUPÉRIEUR À LA PIVOINE, η οποία προσφέρει βαθιά θρέψη, αντιοξειδωτική δράση και λάμψη. Για έναν ηθοποιό, του οποίου το δέρμα αφυδατώνεται και ξηραίνεται λόγω των φώτων της σκηνής, η σωστή ενυδάτωση και αποκατάσταση του δέρματος είναι απαραίτητη.
HEXIE, στα κινέζικα σημαίνει αρμονία και με όραμα λοιπόν την έννοια αυτή, η δημιουργός, ξεκίνησε «το χτίσιμο» της εικόνας μιας γυναίκας που θέλει να ξεχωρίζει, που περιποιείται και φροντίζει τον εαυτό της. Το HEXIE γεννήθηκε για να ξεκλειδώσει και να διατηρήσει τη δύναμη μιας λαμπρής μεταμόρφωσης, για κάθε δέρμα που αναζητά μια αυθεντική αγάπη. Μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο, σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να μπορεί ο καθένας να το απολαμβάνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο, βιώνοντας την αίσθηση της απόλυτης φροντίδας και σεβασμού του εαυτού του. Πρόκειται για μια αυθεντική μάρκα που τιμά την ποιότητα, έχοντας τολμηρές συνθέσεις που μπορούν να δημιουργήσουν νέους κανόνες στην περιποίηση της επιδερμίδας. Με αργά, σταθερά βήματα, μελέτη, έρευνα, πολύωρες συζητήσεις και γνώμονα την αρμονία, οι δύο σειρές προϊόντων, Résultat Supérieur και Soin Supérieur έχουν σκοπό την ποιότητα, την φροντίδα και την αποτελεσματικότητα. Η ίδια φιλοσοφία ακολουθήθηκε και στο packaging.