Μικρά ή μεγάλα είναι πολλά (μερικές φορές πάρα πολλά) αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και δεν πρέπει να χάσουμε. Στο On my radar αυτής της εβδομάδας, θα βρείτε όλα τα lifestyle νέα που πρέπει να ξέρετε και εκδηλώσεις που δεν πρέπει να χάσετε! Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, στο On my radar Fashion & Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion & beauty νέα και λανσαρίσματα.

Chic & Glam βάπτιση με θέμα τον «Μικρό Πρίγκιπα» στο Κτήμα Νεφέλες

Chic & Glam βάπτιση με θέμα τον «Μικρό Πρίγκιπα» στο Κτήμα Νεφέλες

Η βραβευμένη εταιρία Rogdaki Events Trademark πραγματοποίησε μια Chic & Glam βάπτιση με θέμα τον «Μικρό Πρίγκιπα» στο Κτήμα Νεφέλες στην Αθήνα, δημιουργώντας μια μαγική εμπειρία για τους προσκεκλημένους. Το μυστήριο πραγματοποιήθηκε στο εκκλησάκι του κτήματος, ανάμεσα σε αγαπημένους φίλους και συγγενείς, οι οποίοι ταξίδεψαν από διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού για να γιορτάσουν αυτή τη σπουδαία στιγμή. Η διακόσμηση σε μπλε και κόκκινα χρώματα με χρυσές πινελιές δημιούργησε μια μαγευτική ατμόσφαιρα, ενώ κάθε τραπέζι είχε ένα θεματικό καρουζέλ με παιχνιδιάρικη διάθεση, δημιουργώντας μια ζωηρή και φωτεινή ατμόσφαιρα. Η μπομπονιέρα, κρυστάλλινη και διαφανής, φιλοξένησε τη φιγούρα του μικρού πρίγκιπα και χρυσά γευστικά κουφέτα, αποτελώντας ένα μοναδικό δώρο για τους καλεσμένους. Για να κρατήσουν ζωντανή τη μαγεία της ημέρας, οι γονείς χάρισαν ένα αντίτυπο του φημισμένου παραμυθιού σε κάθε παιδάκι, με την ευχή να βρουν το νόημα της ζωής, την ουσία της αγάπης και το μυστικό της φιλίας.

Travel under your own colors – Οι σειρές Travel της Tucano συνδυάζουν την άνεση, την ποιότητα και το στυλ

Travel under your own colors – Οι σειρές Travel της Tucano συνδυάζουν την άνεση, την ποιότητα και το στυλ

Για μακρινές ή κοντινές αποστάσεις, για δουλειά ή αναψυχή, για ένα άτομο ή για μια οικογένεια, η Tucano Milano γνωρίζει πώς να συνδυάζει την άνεση, την ποιότητα και το στυλ, ώστε να φτάνουν στα χέρια μας «έξυπνα» προϊόντα που ανταποκρίνονται στην κάθε μας ανάγκη. Γνωρίζει επίσης ότι η βαλίτσα, ως ο κύριος πρωταγωνιστής ενός ταξιδιού, θα πρέπει να έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα μας παρέχουν το πιο άνετο και στυλάτο ταξίδι. Μινιμαλιστικές γραμμές, αδιάβροχα υφάσματα, βιομηχανικό στυλ, γήινα αλλά και έντονα χρώματα, η Tucano Milano με τις σειρές Gommo, Iron, Tugo και Ted, μας δίνει την δυνατότητα να επιλέξουμε την βαλίτσα εκείνη που θα συνδυάσει την πρακτικότητα και το design που ψάχνουμε για τα ταξίδια μας. Με άνετους χώρους και πολλές θήκες, η βαλίτσα της Tucano είναι η ιδανική για όλα τα απαραίτητα που θα πάρουμε μαζί μας, αλλά και για αυτά που θα φέρουμε πίσω.

Ο νέος LG ψυγειοκαταψύκτης INSTAVIEW™ με MOODUP™ φέρνει χρώμα στην κουζίνα σας | Ο LG ψυγειοκαταψύκτης InstaView™ με την τεχνολογία MoodUP™ κυκλοφορεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη

Η LG Electronics (LG) λανσάρει στην Ευρώπη τον νέο της ψυγειοκαταψύκτη InstaView™ με την τεχνολογία MoodUP™. Διαθέτοντας το κομψό InstaView™ πάνελ στην πόρτα και την τεχνολογία MoodUP™ που αλλάζει χρώματα, το νέο καινοτόμο μοντέλο της εταιρείας, προσφέρει ευκολία, έξυπνη διαχείριση και ένα ξεχωριστό και μοντέρνο στιλ, γεμίζοντας ζωντάνια την κουζίνα σας. Ο ψυγειοκαταψύκτης της LG εξοικονομεί χώρο στην κουζίνας σας και αποτελεί ιδανική επιλογή για τους Ευρωπαίους καταναλωτές που επιθυμούν να αναβαθμίσουν το στυλ της κουζίνας τους και τον γαστρονομικό τρόπο ζωής τους.

Ο νέος LG ψυγειοκαταψύκτης INSTAVIEW™ με MOODUP™ φέρνει χρώμα στην κουζίνα σας | Ο LG ψυγειοκαταψύκτης InstaView™ με την τεχνολογία MoodUP™ κυκλοφορεί για πρώτη φορά στην Ευρώπη

Η τεχνολογία MoodUP™ αναβαθμίζει την ατμόσφαιρα της κουζίνας σας

Ο ψυγειοκαταψύκτης InstaView™ με την τεχνολογία MoodUP™, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να διαμορφώνουν την ατμόσφαιρα της κουζίνας τους, αλλάζοντας το χρώμα του LED πάνελ της πόρτας του ψυγείου τους. Ο LED φωτισμός που βρίσκεται εσωτερικά της πόρτας του ψυγείου, ενεργοποιείται με δύο μόνο απαλά χτυπήματα στο πάνελ του InstaView™ και μπορείτε να επιλέξετε την απόχρωση που επιθυμείτε. Συνολικά υπάρχουν 438 δυνατοί συνδυασμοί χρωμάτων για τον φωτισμό του ψυγειοκαταψύκτη που ομαδοποιούνται εύκολα σε θέματα Color Collection και ρυθμίζονται μέσω της εφαρμογής ThinQ™. Επιπλέον, το ψυγείο παρέχει ένα εύρος διαθέσιμων προεπιλογών, συμπεριλαμβανομένων έντονων συνδυασμών για πάρτι, διακριτικών συνδυασμών για χαλάρωση και neutral αποχρώσεων ανάλογα με την εποχή[1].

Το νέο ψυγείο, εκτός από την επιλογή να αλλάζει χρώμα, προσφέρει ταυτόχρονα και τη δυνατότητα για ήχο μέσω του ενσωματωμένου ηχείου με Bluetooth, απογειώνοντας την ατμόσφαιρα της κουζίνας. Το ηχείο βρίσκεται στο πάνω μέρος του ψυγείου και μπορεί να αναπαράγει τραγούδια από εφαρμογές streaming μουσικής[2] ή από τη λίστα αναπαραγωγής Music Collection της εφαρμογής ThinQ™. Η λειτουργία Party Mode της Music Collection συγχρονίζεται με το MoodUP πάνελ, και αλλάζει το χρώμα του ανάλογα με τον ρυθμό της μουσικής που ακούγεται. Οι χρήστες μπορούν να απενεργοποιήσουν ανά πάσα στιγμή τον φωτισμό του πάνελ της πόρτας του ψυγειοκαταψύκτη, παραμένοντας ένα Lux White διακριτικό φινίρισμα που εναρμονίζεται ομοιόμορφα στη διακόσμηση κάθε κουζίνας. Χάρη στην καινοτομία MoodUP™ της LG που αλλάζει χρώμα, οι καταναλωτές μπορούν να ανανεώσουν την ατμόσφαιρα στην κουζίνα τους.

Ο πρώτος ψυγειοκαταψύκτης LG με InstaView

Ο νέος ψυγειοκαταψύκτης διαθέτει την τεχνολογία InstaView™. Έτσι, το εσωτερικό του ψυγείου φωτίζεται αμέσως, με δύο απαλά χτυπήματα στο πάνελ, το οποίο διαθέτει κομψή σχεδίαση. Οι χρήστες μπορούν να δουν το εσωτερικό του ψυγείου χωρίς να ανοίξουν την πόρτα, χωρίς απώλεια ψυχρού αέρα. Επίσης, το κάλυμμα τροφίμων του ψυγείου μπορεί να χαμηλώσει, αποκρύπτοντας τα ορατά ράφια τροφίμων, διατηρώντας την τακτοποιημένη και καθαρή εμφάνιση του ψυγείου.

«ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ MEGA» ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΟΛΙΟΥ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 22:10 ΣΤΟ MEGA Η μουσική έχει βρει το… Σπίτι της στο MEGA

«ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ MEGA» ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΟΛΙΟΥ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΙΣ 22:10 ΣΤΟ MEGA Η μουσική έχει βρει το… Σπίτι της στο MEGA

Tα Σαββατόβραδα, εδώ και χρόνια, το ραντεβού είναι σταθερό και η διασκέδαση εξασφαλισμένη. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα, το «Σπίτι με το MEGA» επιστρέφει το Σάββατο 13 Απριλίου στις 22:10 με νέο, εκρηκτικό αφιέρωμα. Η Ρούλα Κορομηλά και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης υποδέχονται την Κατερίνα Λιόλιου. Η ταλαντούχα τραγουδίστρια με τη χαρακτηριστική φωνή και την εντυπωσιακή παρουσία θα βάλει φωτιά στη σκηνή με τα τραγούδια της. Δίπλα της θα βρεθούν εκλεκτοί καλλιτέχνες που μεσουράνησαν στα 90’s και έχουν αποκτήσει το δικό τους πιστό κοινό:  Χρίστος Αντωνιάδης, Γιώργος Δασκουλίδης, Πέτρος Ίμβριος, Χρήστος Πάζης, Σπύρος Σπυράκος.  Στη βραδιά συμμετέχουν η Κλαυδία και η Αντιγόνη Ζωγραφάκη.

Ο συγγραφέας των μπεστ σέλερς Οι κόρες και Η σιωπηλή ασθενής Alex Michaelides ολοκλήρωσε το ταξίδι του στην Ελλάδα με ένα εντυπωσιακό exclusive party

Ο συγγραφέας των μπεστ σέλερς Οι κόρες και Η σιωπηλή ασθενής Alex Michaelides ολοκλήρωσε το ταξίδι του στην Ελλάδα με ένα εντυπωσιακό exclusive party

Alex Michaelides, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος (εκδότης Διόπτρα), Αλεξάνδρα Αυγερινού – Διευθύντρια επικοινωνίας εκδόσεις Διόπτρα

Ολοκληρώνοντας μια μεγάλη περιοδεία στην Αμερική και την Ευρώπη, με αφορμή το νέο του μυθιστόρημα με τίτλο Το Μένος, ο Alex Michaelides επισκέφθηκε την Ελλάδα τον Απρίλιο. Η επιτυχία της περιοδείας του επισφραγίστηκε με το exclusive party που πραγματοποιήθηκε στις 4 Απριλίου στο βιβλιοπωλείο Books & Life των εκδόσεων Διόπτρα. Οι εκλεκτοί καλεσμένοι απόλαυσαν, συνοδεία των συζητήσεων με τον συγγραφέα, τον αφρώδη οίνο Gancia Asti D.O.C.G, ένα από τα διασημότερα κρασιά στον κόσμο,  με ιδρυτή τον Carlo Gancia, ο οποίος ξεκίνησε την παραγωγή του πρώτου ιταλικού αφρώδους οίνου το 1850 στο Canelli Piedmont στην Ιταλία.

Την εκδήλωση τίμησαν, μεταξύ άλλων, δημοφιλείς Έλληνες συγγραφείς, πολλοί δημοσιογράφοι και influencers. Με το γευστικό κρασί, τις όμορφες συζητήσεις και τις συναντήσεις με αγαπημένους φίλους, η εκδήλωση αποτέλεσε τον πιο κατάλληλο αποχαιρετισμό μέχρι να έρθει ξανά η ώρα να επιστρέψει ο Alex στην Ελλάδα. Για τον συγγραφέα, το ίδιο το βιβλίο είναι και μια επιστροφή στον τόπο του. Έτσι, αυτή η επίσκεψη στη χώρα έκλεισε έναν κύκλο που άνοιξε με τη συγγραφή του Μένους, η οποία πραγματοποιήθηκε κυρίως στην Κύπρο.

Henkel Consumer Brands και Dixan για 5η συνεχόμενη χρονιά «καθαρίζουν σε βάθος» το Ελληνικό οικοσύστημα

Henkel Consumer Brands και Dixan για 5η συνεχόμενη χρονιά «καθαρίζουν σε βάθος» το Ελληνικό οικοσύστημα

Το επιτυχημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα του DIXAN και της Henkel Hellas «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή» επανέρχεται δυναμικά στον 5o χρόνο υλοποίησής του, συγκεντρώνοντας 26 τόνους πλαστικών και άλλων απορριμμάτων από την περιοχή του Υμηττού. Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν για 5η συνεχόμενη χρονιά συστηματικά τους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα με το πετυχημένο πρόγραμμα τους «Καθάρισε σε Βάθος – Καθάρισε στην Πηγή» δίνοντας ανάσα ζωής σε περιοχές που το έχουν άμεση ανάγκη. Στρατηγική προτεραιότητα του προγράμματος παραμένει η προαγωγή της υπέρτατης αξίας του εθελοντισμού και η καλλιέργεια ατομικής ευθύνης και περιβαλλοντικής συνείδησης. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δασών, ο νέος κύκλος του επιτυχημένου προγράμματος ξεκίνησε από την περιοχή του Υμηττού με ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής του κοινού. Η ανταπόκριση του κόσμου συγκινητική! Εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους, αλλά και εθελοντές βοήθησαν στην απομάκρυνση κάθε λογής πλαστικών και άλλων απορριμμάτων. Από τον πρώτο καθαρισμό της χρονιάς δεν θα μπορούσε να λείπει και ο δημοφιλής ηθοποιός, Νίκος Κουρής, σταθερός υποστηρικτής των δράσεων καθαρισμού του Dixan, δίνοντας ηχηρό μήνυμα για την ευθύνη που έχουμε όλοι μας για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον.

Με γνώμονα τη δέσμευσή τους για έναν πλανήτη πιο καθαρό, 95 εθελοντές από την Henkel Consumer Brands μαζί με την ομάδα Sympraxis, το Δήμο Κρωπίας και 7 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις- Εθελοντικές Οργανώσεις, έδωσαν δυναμικό παρόν μαζεύοντας την πρωτοφανή ποσότητα των 26 τόνων, ξεπερνώντας μάλιστα την συνολική ποσότητα απορριμμάτων που είχε μαζευτεί στον προηγούμενο κύκλο καθαρισμών. Γεμάτοι όρεξη και στόχο το κοινό καλό, επέλεξαν να γίνουν μέρος της λύσης του προβλήματος και να ανακουφίσουν την χλωρίδα και πανίδα του βουνού από τα αμέτρητα σκουπίδια και πλαστικά. Συνολικά περισυλλέχθηκαν 70 λάστιχα οχημάτων, 1 τόνος ανακυκλώσιμων πλαστικών και 25 τόνοι απορριμμάτων, γεμίζοντας 4 φορτηγά και καθαρίζοντας σε βάθος την περιοχή του Υμηττού.

Υπογραφή σημαντικής συμφωνίας στο Λονδίνο για το χώρο της υγείας μεταξύ Ομίλου Ιατρικού Αθηνών & Imperial College Healthcare

Υπογραφή σημαντικής συμφωνίας στο Λονδίνο για το χώρο της υγείας μεταξύ Ομίλου Ιατρικού Αθηνών & Imperial College Healthcare

Σε μία πολύ σημαντική σύναψη διεθνούς συμφωνίας προχώρησε ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών ενώνοντας τις δυνάμεις του με το κορυφαίο παγκοσμίως σε επιστήμη, εμπειρία και τεχνογνωσία ίδρυμα Imperial College Healthcare NHS Trust. Ο Όμιλος Ιατρικού αποτελεί έτσι σήμερα, τον πρώτο νοσοκομειακό Όμιλο στην Ευρώπη που εντάσσεται στο παγκόσμιο Δίκτυο Συνεργαζόμενων Νοσοκομείων του Imperial College Healthcare. Τα δύο κορυφαία ιδρύματα θα ανταλλάσσουν εμπειρία, εξειδίκευση, ιατρική τεχνογνωσία και γνώση, προωθώντας τον κοινό σκοπό της παροχής ιατρικής αριστείας και κορυφαίων υπηρεσιών παγκοσμίως.

Η συμφωνία επισφραγίστηκε σε μια δημόσια τελετή στο ιστορικό κυβερνητικό κτίριο Old Admiralty Building στην καρδιά του Whitehall. Παρόντες στην τελετή ήταν ο πρέσβης της Ελλάδος στη Μεγάλη Βρετανία, κ. Ιωάννης Τσαούσης και ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου ο υπουργός Εμπορίου Λόρδος Malcolm Offord. Ακολούθησε δεξίωση στην οικία του Έλληνα πρέσβη στο Λονδίνο στην οποία μεταξύ άλλων παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των δυο οργανισμών με επικεφαλείς τους Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, CEO του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών και Prof. Tim Orchard, CEO του Imperial College Healthcare NHS Trust, ο Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας Νικήτας και η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ελλήνων Λονδίνου, Δρ. Κυριακή Σονίδου καθώς και άλλοι εκπρόσωποι από τον ιατρικό και επιστημονικό χώρο.

Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ υποδέχεται την άνοιξη που αναζητούμε και μας ανανεώνει!

Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ υποδέχεται την άνοιξη που αναζητούμε και μας ανανεώνει!

Το νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ, είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα My market και στοmymarket.gr, και μας καλεί να υποδεχτούμε την άνοιξη με θετική ενέργεια και διάθεση. Άνοιξη στην εποχή Άνοιξη και στην καρδιά μας. Η Άνοιξη είναι η εποχή που η μέρα μεγαλώνει, η φύση ολόκληρη μεταμορφώνεται και γεμίζει αρώματα που ζωντανεύουν τις αισθήσεις μας! Αλλαγή όμως αισθανόμαστε και εμείς οι ίδιοι στην διάθεση μας, που με τη βοήθεια του ανοιξιάτικου ήλιου, βγαίνουμε έξω για να αναζητήσουμε υπαίθριες δραστηριότητες στο βουνό ή τη θάλασσα με παρέες, οικογένεια και αγαπημένα μας πρόσωπα.

Στο νέο τεύχος του περιοδικού ΜΑΘΕ ΦΑΕ ΖΗΣΕ με το λαχταριστό εξώφυλλο, οι αναγνώστες του θα βρουν ιδέες για δροσερές συνταγές και πασχαλινές λιχουδιές, προτάσεις για αρωματικά κρασιά που μυρίζουν Άνοιξη, λύσεις διακόσμησης στο σπίτι, τον κήπο και το μπαλκόνι, εξορμήσεις που θα ξεσηκώσουν μικρούς και μεγάλους, όπως βαρκάδα στη λίμνη των Κρεμαστών στην Ευρυτανία, και ιδέες για ευεξία και ευημερία της ψυχής και του σώματος μας. Αυτή είναι η Άνοιξη που αγαπάμε! Το περιοδικό διατίθεται στη συμβολική τιμή των 0,40€, και τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν για καλό σκοπό μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας των My market.

ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Eπεκτείνεται η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με νέες προϊοντικές προτάσεις

ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Eπεκτείνεται η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος με νέες προϊοντικές προτάσεις

Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με την αλυσίδα σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος. Το ανανεωμένο πλαίσιο συνεργασίας αφορά στην διάθεση τόσο της σειράς κατεψυγμένων αλιευμάτων ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, αλλά και την τοποθέτηση της νέας σειράς τόνου στα ράφια της αλυσίδας. Από αυτή την εβδομάδα, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν τα αγαπημένα κατεψυγμένα ψάρια και θαλασσινά ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ σε περισσότερα από 170 καταστήματα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς ημιέτοιμων γευμάτων «Πιάτα Ημέρας ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ». Επιπλέον, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν τη νέα σειρά προϊόντων τόνου ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, σε περισσότερα από 250 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η είσοδος της εταιρείας στα προϊόντα ραφιού και συγκεκριμένα στην κατηγορία του κονσερβοποιημένου τόνου έρχεται ως φυσική συνέπεια της αναγνωρισιμότητας της μάρκας εδώ και 65 χρόνια ως συνώνυμης με την κατηγορία των αλιευμάτων, με σημεία αιχμής την επώνυμη ζήτηση, την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία.

Η σειρά αποτελείται από 9 ξεχωριστούς κωδικούς, που περιλαμβάνουν τόνο σε easy-open κονσέρβα με ελαιόλαδο και με νερό, συσκευασίες pouches για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και τονοσαλάτες σε 2 λαχταριστές γεύσεις. Όπως και τα κατεψυγμένα προϊόντα της εταιρείας, ο τόνος ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική του αξία, αλλά και τη μοναδική του γεύση. Ο τόνος ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ προέρχεται 100% από ελεύθερη αλιεία και όλοι οι κωδικοί του σε ελαιόλαδο, νερό καθώς και οι τονοσαλάτες περιέχουν κιτρινόπτερο τόνο, μία από τις πλέον premium ποικιλίες τόνου, που φημίζεται για την ανώτερη ποιότητα, την ιδιαίτερη γεύση και το χαρακτηριστικά πιο ανοιχτό χρώμα του. Ο τόνος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, Ω3 λιπαρά αλλά και άλλα πολλά θρεπτικά συστατικά που διατηρούνται πλήρως, καθώς  καταψύχεται αμέσως μετά την αλίευσή του επί του πλοίου, εξασφαλίζοντας έτσι τόσο τη θρεπτική του αξία, αλλά και τη φρεσκάδα του. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της σειράς του τόνου σε λάδι, είναι η προσθήκη του εξαιρετικού παρθένου ελαιόλαδου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από το brand ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ σε όλους τους κωδικούς κονσέρβας και pouches. Παράλληλα οι τονοσαλάτες περιλαμβάνουν ειδικό πιρουνάκι στη συσκευασία, ώστε η απόλαυσή τους να είναι ακόμα πιο εύκολη κάθε στιγμή της ημέρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα προϊόντα της κατηγορίας τόνου έχουν πιστοποιήσεις Dolphin Safe και Friends of the Sea, υπογραμμίζοντας έτσι το όραμα και τη δέσμευση της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στις ορθές πρακτικές αλιείας, αλλά και τη βιωσιμότητα.

Τα Public πλέον προσφέρουν τα πάντα άτοκα, χωρίς κάρτα | Τα Public φέρνουν ξανά τα πάνω κάτω στην ευελιξία πληρωμών, προσφέροντας δωρεάν τόκους σε όλες τις αγορές τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας

Τα Public πλέον προσφέρουν τα πάντα άτοκα, χωρίς κάρτα | Τα Public φέρνουν ξανά τα πάνω κάτω στην ευελιξία πληρωμών, προσφέροντας δωρεάν τόκους σε όλες τις αγορές τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας

Τα Public γνωρίζουν πως οι καταναλωτές συνεχώς αναζητούν καινοτόμες λύσεις που επιτρέπουν απόλυτη ευελιξία πληρωμών, γι’ αυτό και ξεχωρίζουν για ακόμη μια φορά προσφέροντας την πλήρη γκάμα που είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Public και το Public.gr, «Άτοκα», χωρίς κάρτα. Επιπλέον, καθώς πλησιάζουμε και στην εορταστική περίοδο του Πάσχα και η διάθεση για αγορές αυξάνεται, στα Public θα βρεις όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, μοναδικές οικιακές συσκευές και φανταστικά δώρα άτοκα, για να πραγματοποιήσεις και φέτος τις πιο ξέγνοιαστες αγορές.

Ειδικότερα, ξεκινώντας από τις 7 Απριλίου και στο εξής, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τις αγορές τους Άτοκα! Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι να επιλέξουν πληρωμή έως 36 άτοκες δόσεις χωρίς πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας «Flex Pay» για αγορές που λαμβάνουν χώρα εντός των φυσικών καταστημάτων, ή πληρωμή μέσω Klarna για online, αλλά και instore αγορές. Το πρόγραμμα πληρωμής «Άτοκα» καλύπτει όλες τις προϊοντικές κατηγορίες για να απαντά σε κάθε ανάγκη των καταναλωτών. Αναζητάς νέο smartphone για να τραβάς τις πιο δημιουργικές φωτογραφίες ή χρειάζεσαι laptop με αναβαθμισμένες λειτουργίες για να ολοκληρώνεις όλα τα projects πιο γρήγορα; Μήπως είσαι σε διαδικασία ανανέωσης του χώρου σου και σκέφτεσαι πως μια νέα smart TV θα δώσει άλλο αέρα στις βραδιές με φίλους; Ή αναζητάς οικιακές συσκευές υψηλής ενεργειακής κλάσης για να μειώσεις την κατανάλωση του σπιτιού σου; Ό,τι και αν αναζητάς, με το πρόγραμμα «Άτοκα» έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα μια ευρεία γκάμα τουλάχιστον 250.000 κωδικών και να ανανεώσεις την καθημερινότητά σου.

Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να πραγματοποιούν «Άτοκα» τις αγορές τους σε όλα τα φυσικά καταστήματα των Public, συμπεριλαμβανομένων και των 13 ακόμη μεγαλύτερων «Public + home», καθώς και online μέσω του Public.gr. Τα Public παραμένουν κορυφαίος προορισμός αγορών για όλη την οικογένεια και το σπίτι, καθώς προσφέρουν τις πιο δυνατές προσφορές και καινοτόμες λύσεις, φέρνοντας ακόμη μια φορά τα πάνω κάτω στην αγορά!

Η Foundever™ λανσάρει το EverGPT, το νέο εργαλείο παραγωγικής υποστήριξης βασισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Foundever™ λανσάρει το EverGPT, το νέο εργαλείο παραγωγικής υποστήριξης βασισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Σε μία εποχή που οι εταιρείες στρέφονται όλο και περισσότερο στις λύσεις που παρέχει η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η Foundever™ λανσάρει το EverGPT, ένα εργαλείο παραγωγικής υποστήριξης, βασισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη, το οποίο επιτρέπει την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και την επιτάχυνση της ροής εργασιών. Το νέο εργαλείο EverGPT, είναι σχεδιασμένο να παρέχει «έξυπνη» βοήθεια, να κατανοεί τις αμφιβολίες, να προσφέρει εύστοχες πληροφορίες και δυναμική υποστήριξη οποιαδήποτε στιγμή κι αν την ζητήσει ο εργαζόμενος, αφού είναι ενσωματωμένο μέσα στο EverConnect, το ενδοδίκτυο της εταιρείας. Επιπλέον, επιτρέπει την δημιουργία ανθρώπινων ανταποκρίσεων που σχετίζονται με ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, από την συλλογή πληροφοριών και την δημιουργία περιεχομένου για άρθρα και email, μέχρι και την παροχή υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο για προγραμματισμό και υπολογισμούς.

Με λίγα λόγια, με το EverGPT οι εργαζόμενοι μπορούν:

  • Να δημιουργήσουν περιεχόμενο: για blogs, social media ή εσωτερική επικοινωνία
  • Να διαχειριστούν email: διαχείριση των εισερχόμενων email, κατηγοριοποίηση των μηνυμάτων, σύνοψη των thread και στην απάντηση κοινών ερωτήσεων και αιτημάτων
  • Να εισάγουν και να οργανώσουν δεδομένα: εισαγωγή δεδομένων σε πίνακες ή βάσεις δεδομένων και μετέπειτα οργάνωση και κατηγοριοποίηση των δεδομένων αυτών για πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάλυση
  • Να έχουν βοήθεια στον προγραμματισμό: αποτελεί ιδιαίτερα βοηθητικό εργαλείο στον προγραμματισμό δημιουργώντας κώδικες HTML για χρήση στα άρθρα του EverConnect

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point | Η δυνατότητα επιστροφής είναι διαθέσιμη στις περισσότερες πόλεις που έχει επεκταθεί το δίκτυο Skroutz Point

Επιστροφές προϊόντων τώρα και σε Skroutz Point | Η δυνατότητα επιστροφής είναι διαθέσιμη στις περισσότερες πόλεις που έχει επεκταθεί το δίκτυο Skroutz Point

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες να προχωρούν σε επιστροφές προϊόντων χρησιμοποιώντας το δίκτυο Skroutz Point. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους καταναλωτές να προσαρμόσουν με βάση το δικό τους πρόγραμμα ακόμα μια προσφερόμενη υπηρεσία από το Skroutz. Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή: στο αίτημα επιστροφής που γίνεται στην πλατφόρμα του Skroutz, οι χρήστες επιλέγουν “Επιστροφή των προϊόντων σε ένα Skroutz Point” και επιλέγουν το Skroutz Point που τους εξυπηρετεί. Στη συνέχεια έχουν στη διάθεσή τους 48 ώρες από την έγκριση του αιτήματος ώστε να τοποθετήσουν τα προϊόντα στη θυρίδα επιλογής τους.

Με τα Skroutz Point να αποτελούν ολοένα και πιο δημοφιλή τρόπο παράδοσης – 27% των παραγγελιών που διαχειρίζεται η Skroutz Last Mile παραδίδεται σε κάποιο Skroutz Point – έρχεται να προστεθεί ακόμα μια παροχή. Για κάθε αγορά που πραγματοποιείται κάθε Τετάρτη και Πέμπτη και επιλέγεται παραλαβή από Skroutz Point, προσφέρεται ένα ευρώ έκπτωση στα μεταφορικά κόστη.

Author

"Ioanna's Notebook" is a Greek Lifestyle blog focused primarily on Style, Beauty, Food, and Travel. Style and beauty advice posts are published daily along with some favorite product picks, travel diaries and life updates!

Write A Comment