Τριήμερο για τους περισσότερους προ των πυλών και το καλοκαίρι επίσημα ξεκινά! Εύχομαι να ζήσουμε όλοι το φετινό καλοκαίρι όπως το φανταζόμασταν όλο τον χειμώνα, χωρίς πρέπει … μόνο θέλω! Οι προτάσεις για νέα, σούπερ προϊόντα και υπηρεσίες συνεχίζονται μαζί με νέα για μοναδικές δράσεις και εκδηλώσεις. Στο On my radar αυτής της εβδομάδας, θα βρείτε όλα τα νέα λανσαρίσματα, υπηρεσίες και εκδηλώσεις που απλά δεν πρέπει να χάσετε!

On my radar v.16

Ένα| Fashion News

Η H&M συνεργάζεται με το brand Brock Collection από το Λος Άντζελες και δημιουργούν μια ρομαντική και ταυτόχρονα σοφιστικέ συλλογή γυναικείων ρούχων
Η H&M συνεργάζεται με το brand Brock Collection από το Λος Άντζελες και δημιουργούν μια ρομαντική και ταυτόχρονα σοφιστικέ συλλογή γυναικείων ρούχων

Η H&M ανακοινώνει τη συνεργασία της με το γυναικείο brand Brock Collection με έδρα το Λος Άντζελες. Η συλλογή εστιάζει στον σύγχρονο ρομαντισμό και την  προσιτή πολυτέλεια σε συνδυασμό με ευκολοφόρετα street style κομμάτια με μια αύρα περασμένων δεκαετιών. Φλοράλ, τοπ με τιράντες και κορσέδες δίνουν έμφαση στην λεπτομέρεια, ενώ οι γυναικείες σιλουέτες και η αντίθεση με τα denim κομμάτια είναι κολακευτικά και αποπνέουν μια urban διάθεση. Η συλλογή με τα γοητευτικά φορέματα τα denim και τα αξεσουάρ είναι φτιαγμένη από ακόμη πιο βιώσιμα υλικά.

Το brand Brock Collection ιδρύθηκε το 2014 από τη Laura Vassar και τον Kristopher Brock, και είναι γνωστό για την εκλεπτυσμένη αισθητική του, τα vintage κομμάτια και την έμφαση που δίνει στις χειροποίητες λεπτομέρειες. Το ζευγάρι συναντήθηκε στη Νέα Υόρκη ενώ φοιτούσε στο Parsons School of Design και μετά το λανσάρισμα της μάρκας, μετακόμισε στο Λος Άντζελες.

H συλλογή Brock Collection x H&M είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως, ενώ από τις 17 Ιουνίου θα είναι διαθέσιμη και online στο hm.com.

Η συνεργασία περιλαμβάνει τα χαρακτηριστικά κομμάτια Brock Collection, μια ελαφρώς ρομαντική και παράλληλα κατάλληλη για εμφανίσεις στην πόλη σειρά φορεμάτων, μπλούζες, τοπ, τζιν παντελόνια και σορτς, ενώ δε λείπουν παπούτσια, κοσμήματα, τσάντες και γυαλιά ηλίου. Εφαρμοστές γραμμές και ονειρεμένες λεπτομέρειες βολάν συνδυάζονται αβίαστα με χυτά υφάσματα, ογκώδεις φούστες και μανίκια balloon. Η χρωματική παλέτα αποτελείται από μαύρο, απαλό ροζ, υπόλευκο, κρεμ και γαλάζιο σαν ένα ξεθωριασμένο τζιν. Η συλλογή είναι φτιαγμένη από ακόμη πιο  βιώσιμα υλικά και περιλαμβάνει οργανικό λινό, οργανικό βαμβάκι, ανακυκλωμένο βαμβάκι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα και Tencel ™ Lyocell.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τo Brock Collection, που είναι γνωστό για τις πολυτελείς του λεπτομέρειες τις άψογες γραμμές και τα σχέδιά του, και φυσικά την προτίμηση που του επιφυλάσσουν διάσημες προσωπικότητες από όλο τον κόσμο. Αλλά έχει επίσης ενδιαφέρον ότι τα σχέδιά τους αποπνέουν μία γήινη αίσθηση, είναι προσεκτικά διαλεγμένα και ευκολοφόρετα – πιστεύω ότι αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία τους. Θέλουμε να γιορτάσουμε τον ρομαντισμό και να τον κάνουμε προσβάσιμο σε όλους. Εάν προσθέσουμε σε αυτά, το στοιχείο των βιώσιμων υλικών, μιλάμε για μια συνεργασία, που ελπίζω ότι οι πελάτες μας παγκοσμίως θα ερωτευτούν», λέει η Maria Östblom, υπεύθυνη Δημιουργικού της H&M.                                                 

«Το brand Brock Collection μπορούσε πάντα να συνδυάσει την εκλεπτυσμένη αισθητική με την καθημερινή άνεση, χαρακτηριστικά που ανυπομονούμε να συστήσουμε σε ένα νέο κοινό. Κάθε κομμάτι της συλλογής είναι ξεχωριστό και αποπνέει μια ρομαντική γοητεία,  και όλα αυτά με έναν εντελώς αβίαστο τρόπο», λένε η Laura Vassar και ο Kristopher Brock, σχεδιαστές και συνιδρυτές του Brock Collection.

Για να γιορτάσει το λανσάρισμα της συλλογής Brock Collection x H&M, η H&M συνεργάστηκε με τη χορογράφο Sherrie Silver για τη δημιουργία μιας μοναδικής χορογραφίας ειδικής για την περίσταση. Η ιδέα πίσω από τη χορογραφία είναι η έκφραση της «αληθινής, αγνής χαράς» με ένα επίλεκτο καστ οκτώ ταλαντούχων καλλιτεχνών να πρωταγωνιστούν στην καμπάνια: Julia Campbell, Patricia Manfield, Alva Claire Mc Kenzie, Dulcie Gibbons, MaryGrace Tropeano, Dohuyn Kim, Ajok Daing και η Sherrie Silver.

Δύο| Beauty News

Η HEREMCO δημιουργεί την πιο φρέσκια καλοκαιρινή καμπάνια με 360° concept, για τη ΝΕΑ 360° αντηλιακή σειρά Histoplastin SUN Protection.
Η HEREMCO δημιουργεί την πιο φρέσκια καλοκαιρινή καμπάνια με 360° concept, για τη ΝΕΑ 360° αντηλιακή σειρά Histoplastin SUN Protection.

Με full καλοκαιρινή και feel good διάθεση η HEREMCO δημιουργεί μια 360° καμπάνια, για τη νέα 360° αντηλιακή σειρά Histoplastin SUN Protection. Δείχνει στην πράξη πως όλα περιστρέφονται γύρω από την προστασία και τη φροντίδα της επιδερμίδας μας. Η σειρά  Histoplastin SUN Protection βασίζεται στη 40χρονη έρευνα του διεθνώς διακεκριμένου Καθηγητή  Παπαγεωργίου και των συνεργατών του στο ΑΠΘ. Διαθέτει την τεχνολογία Alkannin Active Technology που προσφέρει 3 σε 1: Πρόληψη Φωτογήρανσης, Ενίσχυση Ελαστικότητας, Αύξηση Ενυδάτωσης.

Η ανάλαφρη υφή Cream to Powder απορροφάται άμεσα και δίνει ματ αποτέλεσμα. To Color Adjust System προσφέρει ήπια ομοιόμορφη κάλυψη, προσαρμοσμένη στον χρωματικό τόνο της κάθε επιδερμίδας. Κάνε στροφή στην πιο ολοκληρωμένη σειρά αντηλιακής προστασίας και περιποίησης Histoplastin SUN® Protection. Για ισχυρή ηλιοπροστασία από UVA, UVB & IR & ταυτόχρονη αναγέννηση της επιδερμίδας!

Η Κατερίνα Γερονικολού, πρωταγωνιστεί ξανά σε μια ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια και μας καλεί όλους να απολαύσουμε τον ήλιο και τη θάλασσα κάνοντας στροφή στην πιο ολοκληρωμένη προστασία και περιποίηση! Η σκηνοθεσία είναι του Γιάννη Παπαδάκου που σε συνδυασμό με το πρωτότυπο τραγούδι του Λευτέρη Σαμψών, γραμμένο αποκλειστικά για την καμπάνια, συνθέτουν μια σύγχρονη, καλοκαιρινή ταινία που ανεβάζει τη διάθεση και μας κάνει να θέλουμε να τη βλέπουμε αλλά και… να την ακούμε ξανά και ξανά.  

Απολαύστε την ταινία

Δείτε εδώ τα προϊόντα της σειράς.

Τρία| Green News

Η Mattel λανσάρει την πρώτη συλλογή με κούκλες από ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό με την Barbie Loves the Ocean™ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να υποστηρίξουν ένα πράσινο μέλλον
Η Mattel λανσάρει την πρώτη συλλογή με κούκλες από ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό με την Barbie Loves the Ocean™ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να υποστηρίξουν ένα πράσινο μέλλον

Η Mattel, συνεπής στη δέσμευσή της  για χρήση 100% ανακυκλωμένων, ανακυκλώσιμων ή πλαστικών βιολογικών υλικών στα προϊόντα και στις συσκευασίες τους έως το 2030, παρουσιάζει την πρώτη σειρά με κούκλες Barbie Loves the Ocean από ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό.

«Αυτή η σειρά Barbie αποτελεί μια ακόμη προσθήκη στο portfolio των προϊόντων που προάγουν την περιβαλλοντική συνείδηση ​​των καταναλωτών και εστιάζουν σ’ αυτήν. Στη Mattel, η δέσμευσή μας είναι να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά ώστε να εξερευνήσει τη μαγεία της παιδικής ηλικίας και να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της. Παίρνουμε αυτήν την ευθύνη σοβαρά και συνεχίζουμε τον ρόλο μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μπορούν να κληρονομήσουν έναν κόσμο γεμάτο δυνατότητες.», δήλωσε ο Richard Dickson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel.

Η νέα καμπάνια «Το Μέλλον του Ροζ είναι Πράσινο™» εκπαιδεύει τα παιδιά για ένα πιο Πράσινο Μέλλον.

Η Mattel πάντα γνώριζε πως μια μικρή κούκλα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ατενίζοντας το μέλλον, η Barbie παραμένει αφοσιωμένη στον ρόλο της για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τα παιδιά εστιάζοντας στη διαφορετικότητα, την ένταξη, την ισότητα και τώρα, τη βιωσιμότητα με τις παρακάτω ενέργειες:

Barbie Loves the Ocean: Η Συλλογή περιλαμβάνει τρεις κούκλες των οποίων τα σώματα είναι κατασκευασμένα από 90% ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό και ένα συνοδευτικό παιχνίδι και αξεσουάρ παραλίας, κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό περισσότερο από 90%. Τα υψηλά πρότυπα κατασκευής της Mattel διασφαλίζουν ότι αυτή η σειρά προσφέρει την ίδια ποιότητα παιχνιδιού που οι γονείς έχουν μάθει να περιμένουν από την Barbie. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2021.

Forest Stewardship Council (FSC): Επιδίωξη στόχου  95% ανακυκλωμένων ή πιστοποιημένου από το Forest Stewardship Council (FSC) περιεχομένου   στο χαρτί και  στα υλικά από ξύλο για τις συσκευασίες μέχρι το τέλος του 2021.

Νέο επεισόδιο Barbie Vlogger

Η Κυκλοφορία ενός νέου vlog στην εξαιρετικά δημοφιλή σειρά στο YouTube με τίτλο «Η Barbie μοιράζεται τρόπους να προστατεύσουμε όλοι τον πλανήτη», εκπαιδεύοντας τα παιδιά για τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη και τις αλλαγές στις καθημερινές συνήθειες που συμβάλλουν σημαντικά σ’ αυτό. Η Barbie Vlogger είναι μια διαδικτυακή σειρά που η Barbie μιλά απευθείας στους θαυμαστές της ενώ εξισορροπεί τις «διδακτικές» στιγμές που αναδεικνύουν την Barbie ως πρότυπο, μαζί με διασκεδαστικές τάσεις στο YouTube, όπως τα DIY challenges.

Το πρόγραμμα της Barbie είναι ένα από τα πολλά που υποστηρίζουν τον εταιρικό στόχο της Mattel να χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένα, ανακυκλώσιμα ή βιολογικά πλαστικά υλικά στα προϊόντα και στη συσκευασία τους έως το 2030. Άλλες προσπάθειες είναι το Mattel PlayBack, ένα πρόγραμμα επιστροφής παιχνιδιών που έχει σχεδιαστεί για ανάκτηση και επαναχρησιμοποίηση υλικών από παλιά παιχνίδια Mattel, για μελλοντικά προϊόντα Mattel και το «Οδηγώντας προς ένα καλύτερο Μέλλον», στο οποίο όλα τα αυτοκίνητα, playsets και οι συσκευασίες Matchbox θα είναι από 100% ανακυκλωμένα, ανακυκλώσιμα ή βιολογικά πλαστικά υλικά έως το 2030. Τον προηγούμενο χρόνο, η Mattel παρουσίασε επίσης πολλά παιχνίδια που ανταποκρίνονται σε αυτήν τη δέσμευση, συμπεριλαμβανομένων της Fisher-Price® Μεγάλη Πυραμίδα® και το UNO® Sustainable Nothin ‘But Paper, το πρώτο πλήρως ανακυκλώσιμο UNO® χωρίς υλικά συσκευασίας σελοφάν. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πρωτοβουλίες της Barbie για την προστασία του πλανήτη, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://barbie.mattel.com/shop/en-us/ba/environmentalimpact.

Τέσσερα| Event News

Πώς φαντάζεσαι την «επόμενη μέρα»; Το illustradays κάνει ανοιχτό κάλεσμα σε εικονογράφους με βάση την Ελλάδα!
Πώς φαντάζεσαι την «επόμενη μέρα»; Το illustradays κάνει ανοιχτό κάλεσμα σε εικονογράφους με βάση την Ελλάδα!

Το illustradays, το πρώτο φεστιβάλ στην Ελλάδα αφιερωμένο στην εικονογράφηση και το εικονογραφημένο βιβλίο, φέρνει από τις 3 έως και τις 12 Σεπτεμβρίου 2021 στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα του Δήμου Αθηναίων, έναν κόσμο γεμάτο σχέδια, εικόνες και δημιουργικούς ανθρώπους που περιστρέφονται γύρω από ένα ερώτημα: «Πώς θα είναι η επόμενη μέρα;». Αυτή είναι, λοιπόν, η φετινή θεματική του φεστιβάλ! Ξέρουμε ότι είναι μια χρονιά που θα τη θυμόμαστε για καιρό, τι έρχεται όμως μετά από αυτή;

Είσαι εικονογράφος; Σου αρέσει να σχεδιάζεις; Θέλεις να δεις το έργο σου να γίνεται κομμάτι του illustradays 2021; Τότε ναι, συνέχισε να διαβάζεις!

ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ:

Το illustradays προσκαλεί εικονογράφους, με βάση την Ελλάδα να φανταστούν και να δημιουργήσουν τη δική τους επόμενη μέρα. Μπορεί να μοιάζει τρομακτική ή ελκυστική. Μπορεί να φέρνει αβεβαιότητα, αλλά και ελπίδα. Βάλε χρώματα, ιδέες και ιστορίες και σχεδίασε τη δική σου επόμενη μέρα. Ακόμα κι αν οι αποχρώσεις της δεν είναι τόσο ζωηρές. Ακόμα κι αν οι γραμμές της είναι ακόμα αχνές. Όλες οι πληροφορίες για το πως να κάνεις την αίτηση σου βρίσκονται στην ιστοσελίδα του φεστιβάλ: illustradays.gr/ Οι αιτήσεις θα μείνουν ανοιχτές μέχρι τις 10 Ιουλίου!

Το illustradays 2021: the Next Day θα πραγματοποιηθεί στις 3-12 Σεπτεμβρίου 2021 με δωρεάν είσοδο για το κοινό όλων των ηλικιών.

Η Art Director του φεστιβάλ Φωτεινή Τίκκου, ο Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου, συνδιοργανωτής του Comicdom Con Athens  – με το οποίο έρχεται συνεργασία έκπληξη! – και η ομάδα του illustradays θα επιλέξουν μαζί εκείνα τα έργα που θα αποτελέσουν, για φέτος, μέρος της έκθεσης.

Αν χρειάζεσαι λίγη έμπνευση πριν ξεκινήσεις τα σχέδια, ώρα να αποκαλύψουμε την αφίσα του illustradays 2021, όπως την σχεδίασε, φυσικά, η Φωτεινή Τίκκου.

Πέντε| TV News

Το «MEGA STAR» άλλαξε ώρα μετάδοσης και υποδέχεται τον Κώστα Καραφώτη το Σάββατο 19 Ιουνίου στις 16:00
Το «MEGA STAR» άλλαξε ώρα μετάδοσης και υποδέχεται τον Κώστα Καραφώτη το Σάββατο 19 Ιουνίου στις 16:00

Αυτό το Σάββατο, η Μαντώ και ο Αντώνης υποδέχονται τον Κώστα Καραφώτη σε μία συνέντευξη εφ‘ όλης της ύλης. Ο αγαπημένος τραγουδιστής ερμηνεύει unplugged μερικές από τις πιο γνωστές επιτυχίες του.  Και φυσικά, ο Αντώνης προκαλεί τον Κώστα σε ένα απολαυστικό challenge.

Ακόμα, στην ενότητα ΧΑΙ 5 μαθαίνουμε ποιοι καλλιτέχνες έχουν έρθει σε ρήξη με τους συνεργάτες τους. Ενημερωνόμαστε για τα κομμάτια που εμφανίζονται στις τάσεις του Youtube, για όσα ακούσαμε περισσότερο στο Spotify και για τα τραγούδια που είχαν τη μεγαλύτερη άνοδο, αυτή την εβδομάδα, στο Top 50.  Ποιοι καλλιτέχνες ξεχώρισαν στο ελληνικό και ξένο Top 10; Τέλος, οι Marcus & Martinus, το teen δίδυμο που έχει ξεσηκώσει την Ευρώπη, μιλούν αποκλειστικά στο «MEGA STAR».

Δείτε το τρέιλερ



Author

"Ioanna's Notebook" is a Greek Lifestyle blog focused primarily on Style, Beauty, Food, and Travel. Style and beauty advice posts are published daily along with some favorite product picks, travel diaries and life updates!

Write A Comment