Για τη fashionista και beauty addict που κρύβουμε όλες μέσα μας, σε αυτό το On my radar Fashion & Beauty edition θα βρίσκεται συγκεντρωμένα τα fashion & beauty νέα.
CALZEDONIA: SS23 BEACHWEAR COLLECTION

Η νέα συλλογή beachwear SS23 της Calzedonia είναι ένα ταξίδι γεμάτο χρώματα και ιδέες εμπνευσμένες από τη θάλασσα και τη γη. Ένα μαγεμένο τοπίο όπου η κομψότητα, η αρμονία και η ελευθερία δείχνουν το δρόμο με πλούσιες, εκλεπτυσμένες αποχρώσεις που αγκαλιάζουν εξαιρετικές λεπτομέρειες. Η Calzedonia επιστρέφει με μία beachwear collection με αναφορές στις πιο περιζήτητες και cool τάσεις της μόδας, αφιερωμένη στις γυναίκες και την ατελείωτη θηλυκότητά τους.
Η νέα συλλογή ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των σύγχρονων γυναικών όσον αφορά το στυλ και την ποιότητα. Από τη μία πλευρά, η πολύχρωμη, αστραφτερή beachwear σειρά είναι αφιερωμένη στη νεότερη γενιά ενώ υπάρχει επίσης μία εκλεπτυσμένη συλλογή που σχεδιάστηκε για να γιορτάσει την αγνή θηλυκότητα η οποία χαρακτηρίζεται από κομψούς, ουδέτερους τόνους και σαγηνευτικές chiaroscuro αποχρώσεις. Αυτή ακριβώς τη διαφορετικότητα οραματίζεται η Calzedonia για το καλοκαίρι του 2023. Μία συλλογή που μπορεί να ερμηνευτεί και να φορεθεί από όλες τις γυναίκες, σε κάθε περίσταση, από μία χαλαρωτική μέρα στην παραλία ή σε ένα σκάφος, μέχρι τις πιο ιδιαίτερες περιστάσεις που διανθίζονται από μοναδικά απεριτίφ και ξέγνοιαστα χαλαρά beach parties.
Για να αναδείξει περαιτέρω τη σεζόν, η Calzedonia προσφέρει πολλά on-trend στυλ για ένα μοναδικό και σοφιστικέ look. Απλικέ και μοτίβα, αλλά και πιο βασικά και ευέλικτα μοντέλα, φωτίζουν το καλοκαίρι του 2023.
Η Swarovski παρουσιάζει την καμπάνια ‘METAMORPHOSIS’ του Steven Meisel

Η Swarovski παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με την υπογραφή και τη συνεισφορά του φωτογράφου μόδας Steven Meisel. Η νέα συλλογή, η οποία σχεδιάστηκε από την Διευθύντρια Δημιουργικού Giovanna Engelbert ζωντανεύει παίρνει μορφή και styling από την makeup artist Dame Pat McGrath. Με τίτλο ‘Metamorphosis’, η καμπάνια είναι μια γιορτή της αυτοέκφρασης και της μεταμορφωτικής δύναμης των κρυστάλλων. Περιλαμβάνει μία σειρά από φανταστικούς ήρωες που αντιπροσωπεύουν τις συλλογές κοσμημάτων Florere, Idyllia, Gema, Dextera, and Millenia της Swarovski, δημιουργημένους εκ νέου από το κόσμο της φαντασίας της McGrath παρουσιάζονται ως τροπικά φυτά και ζώα.
Ο Meisel ζωντανεύει τα εμβληματικά σχέδια κοσμημάτων της Swarovski σε τέσσερα μοναδικά πορτρέτα που ενσωματώνουν τις προσωπικότητες της Πεταλούδας, του Παπαγάλου, του Ανανά και της Χελώνας, όπου κάθε χαρακτήρας είναι μια απόδειξη της χαρούμενης υπερβολής και του θαύματος του φυσικού κόσμου.
Καλοκαιρινές προσφορές στο εκπτωτικό χωριό Designer Outlet Athens

Από το Σάββατο 3 έως και τη Δευτέρα 5 Ιουνίου, επισκεφθείτε το εκπτωτικό χωριό Designer Outlet Athens και ανακαλύψτε τις καλοκαιρινές προσφορές, κάνοντας έξυπνες αγορές με extra -20% στις ήδη χαμηλές τιμές outlet σε αγαπημένα designer brands. Περάστε μία υπέροχη μέρα shopping και διασκέδασης στο εκπτωτικό χωριό Designer Outlet Athens, απολαμβάνοντας το live του kidsradio.com με τη Φανή και τον Νίκο, το Σάββατο 3 Ιουνίου 11:00-15:00.
Και, φυσικά, όλο το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, η διασκέδαση για τους μικρούς επισκέπτες στο εκπτωτικό χωριό θα κορυφωθεί, 11:00 – 15:00, με πολλές δημιουργικές δραστηριότητες. Οι μικροί μας φίλοι θα γίνουν κηπουροί στο πιο διαδραστικό Εργαστήρι Κηπουρικής, φυτεύοντας το δικό τους λαχανικό σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στον 1ο όροφο του Designer Outlet Athens. Παράλληλα, θα διασκεδάσουν με ευφάνταστες μπαλονοκατασκευές και ένα φαντασμαγορικό bubble show, όπου τα παιδιά θα φτιάχνουν και θα παίζουν με μεγάλες σαπουνόφουσκες.
Και για ακόμα περισσότερο έξυπνο shopping, το Designer Outlet Athens είναι ανοιχτό και τις Κυριακές, 11:00 με 20:00, έως τον Οκτώβριο.
Marks & Spencer | Ανανεωμένα τα καταστήματα στο The Mall Athens και την Πάτρα!

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αγοραστικής εμπειρίας, τα Marks and Spencer προχώρησαν σε ανακαίνιση των καταστημάτων τους στο The Mall Athens (823 τ.μ.) και στην Πάτρα (897 τ.μ.), με πρωταρχικό στόχο να προσφέρουν στους πελάτες τους μια σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης, που συνδυάζει τεχνολογικά ανανεωμένους χώρους, με οθόνες σε διάφορα σημεία, στα ταμεία, αλλά και στις βιτρίνες των καταστημάτων. Επιπλέον, οι πελάτες που θα επισκεφθούν τα ανανεωμένα καταστήματα Marks & Spencer, θα μπορούν να περιπλανηθούν στους ευρύχωρους διαδρόμους και τα ειδικά διαμορφωμένα τμήματα, και να ανακαλύψουν τα key pieces της νέας σεζόν, αλλά και την πλούσια γκάμα προϊόντων Marks & Spencer για όλη την οικογένεια.
Τα καταστήματα Marks & Spencer της Πάτρας και του The Mall Athens, τα οποία εξυπηρετούν εκατοντάδες κόσμο σε καθημερινή βάση, με την ανακαίνισή τους έρχονται ένα βήμα πιο κοντά στα βιώσιμα πρότυπα λειτουργίας. Η εταιρεία, μεταξύ άλλων, προχώρησε σε εγκατάσταση LED φωτισμού, προκειμένου να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
Ρόη Δανάλη-Αποστολοπούλου – Έλαμψε με την παρουσία της στο δείπνο γενεθλίων της Naomi Campbell στις Κάννες

Στις 22 Μαΐου 2023, η επωνυμία BOSS και ο Daniel Grieder, Διευθύνων Σύμβουλος της HUGO BOSS, παρέθεσαν ένα αποκλειστικό δείπνο με την ευκαιρία των γενεθλίων της Naomi Campbell. Μετά την εκδήλωση ακολούθησε ένα after party στη Villa Julia στις Κάννες της Γαλλίας. Το super model και fashion icon, Naomi Campbell είναι, αναμφίβολα, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα σε όλο τον κόσμο, που ξεχωρίζει για την πρωτοποριακή και ιστορική της καριέρα στον χώρο της μόδας. Ανάμεσα σε καλεσμένους jet setters από τον όλο τον κόσμο, έδωσε το παρών και μία από τις πιο καλοντυμένες Ελληνίδες, η Ρόη Δανάλη Αποστολοπούλου.
Η Yara Shahidi με Tommy Hilfiger στο New Legacy Challenge Finale

Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει ότι η Yara Shahidi, βραβευμένη ηθοποιός, παραγωγός και διάσημη ηγέτιδα στον χώρο της συμπερίληψης, παρακολούθησε την τελική εκδήλωση του New Legacy Challenge στο The Metrograph στη Νέα Υόρκη στις 24 Μαΐου 2023 ντυμένη με Tommy Hilfiger. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι Tommy Hilfiger και Yara Shahidi ανακοίνωσαν ως νικήτρια του βραβείου τη Megan Smith , η οποία θα λάβει μια επιχορήγηση ύψους 25.000 δολαρίων ΗΠΑ καθώς και την ευκαιρία να σχεδιάσει μια capsule συλλογή σε συνεργασία με την σχεδιαστική ομάδα του Tommy Hilfiger.
Το New Legacy Challenge, που διανύει τη δεύτερη χρονιά του, είναι ένας διαγωνισμός design που αναπτύχθηκε μέσω της συνεργασίας του προγράμματος People’s Place Program της Tommy Hilfiger και του Harlem’s Fashion Row (HFR). Δημιουργήθηκε με σκοπό να προσφέρει career support και πρόσβαση σε κοινότητες που υποεκπροσωπούνται στη μόδα, δίνοντας φωνή σε μια νέα γενιά σχεδιαστών BIPOC.
Ο Πάνος Μουζουράκης έλαμψε στην πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής του, με δημιουργία του διάσημου σχεδιαστή Τάκη Γιαννέτου

Ο Πάνος Μουζουράκης εμπιστεύτηκε τον διάσημο σχεδιαστή, Τάκη Γιαννέτο στην πιο σημαντική ημέρα της ζωής του. Ο Τάκης Γιαννέτος τον υποδέχτηκε στο ατελιέ του στο Κολωνάκι και σχεδίασε ένα sure mesure μαύρο cashmere tuxedo, την επιτομή της κομψότητας και της διαχρονικής φινέτσας με σαφείς αναφορές στα signature red carpet suits του γνωστού σχεδιαστή. O Πάνος Μουζουράκης αναδεικνύοντας μοναδικά το κοστούμι, έκλεψε την παράσταση στην πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής του!
H Levi’s® παρουσιάζει τη νέα συλλογή γυαλιών για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023

Η Levi’s®, μια από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες τζιν στον κόσμο, παρουσιάζει τη νέα συλλογή γυαλιών για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023. Σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Safilo Group S.p.A, παγκόσμιο ηγέτη στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών ηλίου, η συλλογή είναι εμπλουτισμένη με νέα αλλά διαχρονικά γυαλιά ηλίου και οράσεως. Τα γυαλιά ηλίου και οράσεως Levi’s® διαθέτουν μια μεγάλη γκάμα λειτουργικών αλλά και κομψών μοντέλων, που προκαλούν την αβίαστη γοητεία του τρόπου ζωής στην Καλιφόρνια και αντλούν έμπνευση από τις αποχρώσεις της συλλογής τζιν Levi’s®, σε συνδυασμό με ζεστές διαβαθμίσεις του χρυσού και ασημί στους καθρεπτέ φακούς αλλά και κλασικούς και διακριτικούς τόνους του μαύρου, του καφέ ή του γκρι.
Η νέα συλλογή είναι «RESPONSIBLY MADE», σύμφωνα με τη δέσμευση της εταιρείας να βοηθήσει στη μείωση των επιπτώσεων στον πλανήτη χρησιμοποιώντας πιο υπεύθυνες μεθόδους παραγωγής. Η συλλογή περιλαμβάνει μια σειρά από γυαλιά ηλίου και οράσεως από βιοεγχυμένη ρητίνη, ένα υλικό που περιλαμβάνει βιολογικό και ανακυκλωμένο περιεχόμενο, καθώς και συστατικά σε βιολογικό νάιλον, εν μέρει προερχόμενο από βιώσιμο καστορέλαιο, μια ανανεώσιμη πηγή που προέρχεται από υπεύθυνες πρακτικές συγκομιδής, με αποτέλεσμα ένα εξαιρετικά ανθεκτικό και ελαφρύ υλικό.
Σχεδιασμένη για τους καταναλωτές της γενιάς Z, η εποχιακή συλλογή περιλαμβάνει γυαλιά ηλίου και οράσεως αποκλειστικά για κορυφαίες εμφανίσεις και trendsetters που αναζητούν τα νεότερα αξεσουάρ, όπως γυναικεία και ανδρικά γυαλιά ηλίου: το τέλειο συμπλήρωμα για μια νεανική, αβίαστη εμφάνιση.
JIMMY CHOO Spring / Summer 2023 Eyewear Collection

Για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, η Jimmy Choo παρουσιάζει μια νέα σειρά γυαλιών ηλίου και οράσεως που αντανακλούν το λαμπερό, γεμάτο αυτοπεποίθηση και τολμηρό πνεύμα του οίκου. Η νέα συλλογή διαθέτει τις πιο ξεχωριστές σχεδιαστικές υπογραφές της Jimmy Choo, όπως: ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ JC, ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ & GLITTER, JC PEARLS.
Βάλε λάμψη και αναζωογόνηση στο φετινό σου καλοκαίρι

Στα SkourasMed, το διαμάντι έχει γίνει ο νέος πολύτιμος σύμμαχος ανάπλασης και επαναφοράς κάθε τύπου επιδερμίδας, ανεξαρτήτως ηλικίας. Η ήπια δερμοαπόξεση SILK PEEL είναι μια θεραπεία κατάλληλη για κάθε τύπο δέρματος, ηλικία και εποχή. Πρόκειται για μία πολύ ευχάριστη, εύκολη και ανώδυνη θεραπεία με γρήγορα και εκπληκτικά αποτελέσματα. Η πρωτοποριακή ειδική διαμαντένια κεφαλή, γλιστρά απαλά στο δέρμα και αποσυμφορεί τους πόρους, αφαιρώντας ρύπους και νεκρά κύτταρα. Τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας απομακρύνονται, οι διεσταλμένοι πόροι μειώνονται, γραμμές και ρυτίδες λειαίνονται, πανάδες και ουλές από ακμή αντιμετωπίζονται με επιτυχία, το δέρμα ανανεώνεται συνολικά και παραμένει υγιές και λαμπερό. Ταυτόχρονα, η έκχυση θεραπευτικών διαλυμάτων και δραστικών ορών ξεκινά, σε ένα ειδικά σχεδιασμένο SkourasMed πρωτόκολλο εξατομικευμένης εφαρμογής.
Η Schwarzkopf Professional παρουσίασε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τις ανανεωμένες σειρές BLONDME & OSiS+

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα μεγαλύτερα κομμωτηριακά event της Schwarzkopf Professional σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την παρουσίαση των ανανεωμένων προϊόντων BLONDME & OSiS+ για το 2023 στους επαγγελματίες κομμωτές και συνεργάτες της. Παρών για πρώτη φορά στη χώρα μας, ο παγκοσμίου φήμης κομμωτής Danilo Bozic, AirTouch expert και Guest Αrtist with Αuthorities in Blonde της Schwarzkopf Professional. Από τα εντυπωσιακά events δεν θα μπορούσαν να λείπουν ο Χρήστος Μιχαηλίδης, Regional Ambassador και η Καλλιτεχνική Oμάδα ASK Education.
Οι επαγγελματίες του χώρου είχαν το μοναδικό προνόμιο να απολαύσουν δύο live shows με τις νέες τάσεις στο χρώμα, αλλά και τις πιο εξελιγμένες τεχνικές για το 2023! Ο Danilo Bozic έδωσε το δικό του expertise για έμπνευση με τις διάσημες τεχνικές χρώματος, ενώ ο Χρήστος Μιχαηλίδης ενθουσίασε το κοινό παρουσιάζοντας εντυπωσιακά χτενίσματα με τα ανανεωμένα προϊόντα OSiS+.
Η Schwarzkopf Professional έχει ως αποστολή να παρέχει στους κομμωτές σε όλον τον κόσμο την έμπνευση, τα εργαλεία, και τις δεξιότητες που χρειάζονται για την επιτυχία του κομμωτηρίου τους, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή της ως #partnerincraft#. Η νέα βελτιωμένη σειρά της BLONDME προσφέρει – καινοτομίες και απόδοση με νέα, βελτιωμένα προϊόντα για ξάνοιγμα και ρεφλέ. Πραγματικά αφοσιωμένη στις διαφορετικές ανάγκες ξανθού, η ευέλικτη σειρά προϊόντων χρώματος και περιποίησης της BLONDME ενσωματώνει την Τεχνολογία Anti-Metal Bond Protection, προστατεύει τους δεσμούς της τρίχας και βοηθά στην ελαχιστοποίηση του σπασίματος της τρίχας. Η OSiS+, με τη σειρά της, έρχεται να εδραιώσει το styling με χαρακτήρα. Με το slogan «Just add you», προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά μοντέρνων και διορατικών προϊόντων που ενισχύουν την ευτοέκφραση και αυθεντικότητα του καθενός ξεχωριστά. Προϊόντα για λάμψη, όγκο, σχήμα, κράτημα, φρεσκάρισμα και απίθανες μπούκλες συμπεριλαμβάνονται στην ανανεωμένη της συλλογή.
H Παπουτσάνης συμμετείχε στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση PLMA, ως κορυφαία εταιρεία παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Στην έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 2.650 εκθέτες από 72 χώρες, ενώ για την κατηγορία Health & Beauty το παρών έδωσαν 462 επιχειρήσεις από 42 χώρες. Η Παπουτσάνης, κορυφαία ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών στην Ελλάδα και μία εκ των μεγαλύτερων παραγωγών στην Ευρώπη, είχε δυναμική παρουσία στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση PLMA 2023 «World of Private Label», που πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, στις 23 και 24 Μαΐου.
H Διεθνής Έκθεση «World of Private Label» διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Private Label Manufacturers Association (PLMA) και αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση στον κλάδο ιδιωτικής ετικέτας, με περισσότερους από 15.000 επισκέπτες από 120 χώρες. Η εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της Παπουτσάνης ενημέρωσε τους επισκέπτες για τις πρόσφατες καινοτομίες με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη ανάπτυξη, όπως τα waterless καλλυντικά, μια ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία και μια βιώσιμη επιλογή για την προσωπική φροντίδα. Τα καλλυντικά σε στερεή μορφή είναι διαθέσιμα σε συσκευασίες με σημαντικά λιγότερο ή και καθόλου πλαστικό, που είναι ελαφρύτερες και ευκολότερες στη μεταφορά και την αποθήκευση, ενώ απαιτούν λιγότερους πόρους για την παραγωγή τους. Μία άλλη κατηγορία που τράβηξε την προσοχή των επισκεπτών είναι αυτή των ανταλλακτικών συσκευασιών καλλυντικών με έμφαση στο mono material ανταλλακτικό σακουλάκι, που αποτελεί μια περιβαλλοντική επιλογή συσκευασίας, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε και η ευρύτατη ποικιλία επιλογών σε ειδικές και πιστοποιημένες σαπωνόμαζες.