Οι περισσότερες γυναίκες θυμόμαστε την πρώτη αγορά “καλού” προϊόντος μακιγιάζ. Έχοντας ξοδέψει με σύνεση το χαρτζιλίκι όλων αυτών των ετών σε οικονομικά προϊόντα μακιγιάζ, έρχεται η στιγμή της αποθέωσης όπου αφήνεις πίσω το μικρό κορίτσι και αισθάνεσαι γυναίκα πια αφού μπορείς να αγοράσεις με τα δικά σου χρήματα, το πρώτο “καλό” προϊόν μακιγιάζ. Στη δική μου περίπτωση ήταν ένα Christian Dior Diorific κραγιόν αντί του ποσού των 10.000 δρχ. (ναι έχω ζήσει και αυτή την εποχή!). Η μοναδική μεταλλική του συσκευασία και το υπέροχο άρωμα του ήταν αρκετά για να με κάνουν να ανατριχιάσω και να πετάω από τη χαρά μου. Ήμουν διατεθειμένη να το κάνω να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο και γι’ αυτό δεν το χρησιμοποιούσα συχνά. Τελικά στέγνωσε και απλά το κράτησα ως ενθύμιο ώσπου στο τέλος το πέταξα. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό είναι και το νόημα των ακριβών καλλυντικών. Καμιά φορά αξίζει να πληρώνεις κάτι παραπάνω εάν είναι να σε κάνει να αισθανθείς μοναδικά κάθε φορά που το χρησιμοποιείς ή απλά το αντικρίζεις στο νεσεσέρ σου. Ματαιοδοξία ή όχι, αυτή είναι η αλήθεια μου!

Μήπως ήρθε το τέλος των ακριβών καλλυντικών;

Όλα αυτά τα χρόνια έχω ξοδέψει αρκετά χρήματα σε ακριβά καλλυντικά κυρίως ως ανταμοιβή στον εαυτό μου για τον δρόμο που έχω διανύσει και την εξέλιξή μου αλλά και την σκληρή δουλεία που έχω “ρίξει” για να φτάσω να είμαι η Ιωάννα του σήμερα. Βέβαια στο νεσεσέρ και το ντουλάπι μου θα βρει κανείς δίπλα στα ακριβά καλλυντικά και κάποια άλλα εξαιρετικής ποιότητας, πολύ πιο οικονομικά. Τα τελευταία χρόνια λόγω του blogging έχω γνωρίσει και αγαπήσει πολύ τις πιο οικονομικές εταιρείες όπως KIKO, Essence, Rimmel, Makeup Revolution και τόσες άλλες. Πολλές φορές δεν σας κρύβω ότι ενθουσιάζομαι πολύ περισσότερο από μια καλή προσφορά παρά απ’ ότι μια συλλεκτική παλέτα σκιών. Τελικά μήπως τα ακριβά καλλυντικά χάνουν την λάμψη τους; 

Τι καθορίζει εάν ένα προϊόν είναι πολυτελές ή όχι;

Αλήθεια, τι είναι αυτό που καθορίζει εάν ένα προϊόν είναι πολυτελές ή όχι; Για εμένα, τα πάντα είναι θέμα συστατικών, προώθησης και συσκευασίας. Εάν ένα προϊόν είναι στο ισόγειο του καταστήματος, με δικό του πάγκο και μια πρόθυμη πωλήτρια να σου εξηγήσει τα πάντα γι’ αυτό, ναι τότε μπορεί να θεωρηθεί πολυτελές. Τα καταστήματα καλλυντικών έχουν την τάση να “βάζουν” τα οικονομικά προϊόντα – τα λεγόμενα ευρείας – στους κάτω ορόφους ή στο βάθος. Θεωρητικά, όσο πιο υψηλή είναι η τιμή ενός προϊόντος, τόσο καλύτερης ποιότητας πιθανότατα θα είναι αλλά αυτό δεν ισχύει πια. Η τιμή καθορίζεται βάσει άλλων παραμέτρων. Εταιρείες όπως οι MUA και Makeup Revolution έχουν αλλάξει πλήρως το σκηνικό. Τώρα πια απλά μπαίνεις σε ένα κατάστημα καλλυντικών και με 20€ έχεις αγοράσει μια νέα πολύ καλή σειρά μακιγιάζ. 

Η τεχνολογία έχει προοδεύσει, οι τιμές έχουν πέσει αρκετά και οι ποσότητες των προϊόντων που αυτές οι εταιρείες διακινούν, διασφαλίζουν ότι μπορούν να κρατήσουν τις τιμές τους σε χαμηλά επίπεδα. Όλες αυτές οι εταιρείες κάνουν το μακιγιάζ ευχάριστο ξανά και αυτά είναι καλά νέα για όλες μας. Άλλωστε, τώρα πια όλες χαιρόμαστε να αποκαλύπτουμε ότι “χτυπήσαμε” τα απίθανα παπούτσια που φοράμε σε προσφορά ή ότι το φόρεμά μας απλά μοιάζει με εκείνο διάσημου σχεδιαστή αλλά πήραμε από το Zara. Το ίδιο ισχύει και για τα καλλυντικά μας, η εποχή που κρύβαμε τα φθηνά καλλυντικά και βγάζαμε μόνο την πούδρα Clinique από την τσάντα μας έχει περάσει, τώρα πια επιδεικνύουμε χαρούμε την Maybeline πούδρα μας. Άλλωστε, όλες ξέρουμε ότι η καλύτερη μάσκαρα της αγοράς αυτή τη στιγμή κοστίζει λιγότερο από 5€ και είμαστε πολύ περήφανες που την έχουμε στο νεσεσέρ μας!

Η καινοτομία που προσφέρουν τα οικονομικά brands είναι εντυπωσιακή

Η καινοτομία που προσφέρουν αυτές οι εταιρείες είναι εντυπωσιακή. Μπορούν εύκολα να επιβάλλουν νέες τάσεις, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών τους δημιουργώντας μια σειρά από νέα προϊόντα και όλα αυτά διατηρώντας τις τιμές σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Η αλήθεια είναι ότι τελικά πολύ πιο εύκολα θα αγοράσουμε αυτό το ρουζ που κοστίζει όσο ένας καφές σε σχέση με αυτό που κοστίζει όσο ένα ταξίδι στο Μιλάνο, ειδικά εάν το τελευταίο δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο να προσφέρει.

Προσωπικά ενθουσιάζομαι περισσότερο με τα νέα προϊόντα αυτών των εταιρειών. Άλλωστε, οικονομική κρίση ή όχι, πρέπει να σκεφτόμαστε που και πως ξοδεύουμε τα χρήματά μας. Ειδικά, όταν δεν υπάρχει σημαντική διαφορά στην απόδοση και την ποιότητα μεταξύ των προϊόντων. Έτσι λοιπόν, θα χαρώ να ξοδέψω 20€ για μια ολόκληρη σειρά μακιγιάζ και όχι για άλλο ένα κραγιόν. Οικονομικά makeup brands έχουν μπει για τα καλά στην αγορά, αλλάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού και κερδίζοντας ένα μεγάλο κομμάτι των πελατών από εταιρείες που έχουμε αγαπήσει και εμπιστευτεί για τόσο καιρό.

Author

"Ioanna's Notebook" is a Greek Lifestyle blog focused primarily on Style, Beauty, Food, and Travel. Style and beauty advice posts are published daily along with some favorite product picks, travel diaries and life updates!

Write A Comment