(scroll down for English) 

Λοιπόν το παραδέχομαι, φοράω ίσια παπούτσια σχεδόν κάθε μέρα. Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι είμαι συνεχώς στο τρέξιμο και τα τακούνια δεν συνίσταται για αγώνες δρόμου, βάλε και το ανέβα-κατέβα σε λεωφορείο-μετρό και κάπως τα ίσια παπούτσια είναι απαραίτητο στοιχείο της καθημερινότητάς μου. Με τα χρόνια μάλιστα έχω αποκτήσει και μια αξιοπρεπή συλλογή. Η αλήθεια πάντως είναι ότι θέλω (και προσπαθώ) πάρα πολύ να φοράω τα τακούνια πιο συχνά - να αξιοποιήσω και την συνεχώς αυξανόμενη συλλογή μου (#shoeaddict). Έξάλλου, όλες ξέρουμε πόσο πολύ ένα απλό ζευγάρι γόβες μπορεί να μεταμορφώσει ένα ντύσιμο, κάνοντας το κομψό και σε μερικές περιπτώσεις πιο σοβαρό. 
Οποιοσδήποτε και εάν είναι ο λόγος, σας έχω μερικές πολύ χρήσιμες συμβουλές, οι οποίες πιστεύω θα σας βοηθήσουν πολύ. 

1. Επενδύστε σε 1-2 άνετα ζευγάρια. Δεν είναι άνετα όλα τα παπούτσια, πολλά εξαρτώνται από το σχέδιο αλλά και την ανατομία του ποδιού σας. Εάν λοιπόν δεν φοράτε τακούνια στη δουλειά, μπορεί να φταίει το γεγονός ότι αυτά που ήδη έχετε δεν είναι και τόσο άνετα (ευκαιρία για shopping!). Επενδύστε σε 1-2 νέα ζευγάρια, γόβες, μποτάκια ακόμα και σανδάλια (εφόσον το επιτρέπει το dress code της εργασίας σας). 

2. Όταν αγοράζετε παπούτσια, το ύψος του τακουνιού συχνά δεν είναι παράγοντας για το πόσο άνετα μπορεί να είναι. Το χαμηλό δεν σημαίνει και άνετο. Όπως είπαμε και παραπάνω όλα έχουν να κάνουν με την ανατομία του ποδιού. Προσωπικά πάντως ένα τακούνι 6 εκ. είναι το ιδανικό για εμένα, καθώς μου επιτρέπει να κινηθώ άνετα. 

3. Όπως σας έχω συμβουλέψει και στο παρελθόν, δέστε το τρίτο και τέταρτο δάκτυλό σας μαζί. Εάν τα πόδια σας πονάνε, ανεξαρτήτως του πόσο "άνετα" τα παπούτσια σας είναι ή πόσο χαμηλό είναι το τακούνι, δέστε τα δάκτυλά μας με ιατρική ταινία (σε αυτή την περίπτωση καλύτερα να αποφύγετε τα ανοικτά παπούτσια!). Αυτό είναι το τρίκ που χρησιμοποιούν όλα τα μοντέλα της πασαρέλας, με αυτόν τον τρόπο θα αποφορτίσετε τα πόδια και θα κάνετε τα τακούνια σας πιο άνετα.

4. Εάν περνάτε πολύ χρόνο στα μέσα μεταφοράς, μπορείτε να κρατήστε ένα δεύτερο ζευγάρι παπούτσια στο γραφείο και να φοράτε τα τακούνια σας μόνο εκεί. Κρύψτε τα στο συρτάρι ή κάτω από το γραφείο και φορέστε τα μόνο εκεί και όχι στο πήγαινε-έλα. 
5. Το σημαντικότερο είναι να ξεκινήσετε σιγά-σιγά, φορέστε τα 1-2 φορές την εβδομάδα και αυξήστε τη συχνότητα σταδιακά. Κάτι σας προπόνηση, δεν χρειάζεται να καταστρέψετε τα πόδια σας και να μην ξέρετε τι παπούτσια να φορέσετε. Μπορείτε να βάλετε υπενθύμιση στο κινητό σας για τις πρώτες ημέρες, άλλωστε χρειάζονται 21 ημέρες για να υιοθετήσουμε μια νέα συνήθεια. 
I am guilty of wearing flats every chance I can. I just love them, I have a pretty decent collection. Blame it on the fact that I have a long commute, but flats are just my happy place. Of course I would prefer if I wore heels more, and believe me my pump collection is huge. They actually do make outfits look instantly dressier and more serious. They also just look good, a great heel can be supremely flattering and cool. For whatever reason you might want to wear heels more at work, here are some tips that help me doing so:

1. Invest in two comfortable pairs. Not all heels were created equal. If you’re not already wearing heels to work every day, chances are that the pairs you own aren’t comfy enough. Invest in two new pairs to get started–a pump or sandal, and a bootie.

2. When shopping, don’t just look at the heel height as an indicator of how comfortable they will be, shorter does not always mean better. But from my personal experience a 6 cm. heel height is perfect for your everyday looks.

3. As I have suggested before, tape your third and fourth toes together. If you still have foot pain no matter how “comfortable” or low the heels are, using medical tape, tape your third and fourth toes together (obviously this works best with closed-toe shoes). This will take the pressure off the balls of your feet and is a proven trick for making heels more comfortable (runway models do it!).

4. Keep a pair at your desk. This seems really obvious –but it seriously works, especially for us commuters who really only want to wear the heels at work and nowhere else. Keep a pair of pumps stashed in your drawer or hidden away in a bag or keep them under your desk.

5. Most of all, start once or twice a week, and build up your endurance. Just like training for a marathon, getting back in to heels takes practice. You don’t want to burn out and tear up your feet and have to be out of commission for a week. It helps if you set a calendar reminder for the first 3 weeks. After all, it takes 21 days to break a habit, and until then, you might need to rely on these notifications to remember. 
See also 
Ioanna's Notebook - How to make high heels comfortable


You Might Also Like

0 σχόλια